Morten HS Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Sony ericsson kommer nå med en ny og forbedret utgave av T610, men dette er en klapp telefon. Den har en forbedret skjerm ( TFD skjerm som toler sollys) men med like høy oppløsning. Virker som en meget flott og elegant telefon men ser faktisk litt ut som en hastverks telfon som ITAVISEN beskriver den som. Det ser faktisk litt klumpete ut og at de to delene ikke glir helt sammen... Ellers er denne veldig bra , eller hva mener dere?? :-? :-? forresten er det noen som vet når denne kommer og hva den vil ligge i pris?? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nja skal ikke ha den samsun e700 er en bedre tlf og stiligere spør du meg. Molna sier han har prøvd den og at den ikke er noe særlig. Det er jo egentlig en t610 i en forpakning og litt bedre skjerm. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Z600 er ingen forbedret utgave av T610, det er bare akkurat samme mobilen med et annet design. Forskjellene jeg har merket er at Z600 har bedre display, værre design og raskere java. Eller har Z600 100 timer mindre batteri-standby enn T610... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 det ser ut som om z600 blir litt tjukkere enn t610, og det er ikke bra... Er det noen som vet når denne telefonen blir tilgjenelig? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det ser ut som om z600 blir litt tjukkere enn t610, og det er ikke bra...Er det noen som vet når denne telefonen blir tilgjenelig? Står oktober på ericsson.com ... Prøv gjerne litt research på egen hånd før du poster.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Liker du flipp og syntes T610 er kul, er den anbefalt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 EN z600 er den samme telefonen som t610 utenom at z600 har LCD skjerm! og når det gjelder sonyEricsons nye design front så synes jeg den suger (p800 er den peneste) z600 ser ut alt for plastig ut (på bildene ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 z600 har LCD skjerm! z600 ser ut alt for plastig ut (på bildene ) Alle mobiler har LCD-skjerm. Z600 har TFD, mens T610 har STN. Den virker enda mer plastikk in real :wink: Lenke til kommentar
cc Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg vil ha OLED-skjerm! Lurer på om det er lenge til dem klarer å lage OLED'ene holdbare nok til å kunne putte i mobiler.. det kan bli ganske fett! (Ja jeg har sett den ene som er ute, men den har bare OLED på utsiden, knøttlite display der) Gimme OLED! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis du tenker på E700 så har den OELD ikke OLED. Flere av nettsidene som skrev om den gjorde samme feil.... Vet ærlig ikke hva forskjellen er, men samsung forklarte det veldig enkelt i at de er beslektet. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis du tenker på E700 så har den OELD ikke OLED. Flere av nettsidene som skrev om den gjorde samme feil.... Nå har du nok blitt kraftig lurt ja levlex :wink: Ikke noe som heter "OELD" :-) E700 har definitivt OLED Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Eller så har de skrevet feil på produktspecsene som jeg fikk og har foran meg. Godt mulig det! :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Står OLED på samsung.com også. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg vet det. Jeg snakker om produktpapirene jeg fikk da jeg var på samsung sin lansering. Der står det OELD! Tror til og med jeg spurte om det den gang, men husker ikke om jeg fikk noe svar.... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Dere tar begge feil. Det er to forskjellige forkortelser for den samme teknologien. OELD står for 'Organic Electroluminescent Display' mens OLED står for 'Organic Light-Emitting Diode'. Har forstått det som at førstnevnte forkortelse er den originale, mens den andre er den litt mer "folkeliggjorte". Se f.eks: http://www.pcadvisor.co.uk/index.cfm?go=ne....view&news=2324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå