Xoduz Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hva er forskjellen, og hva gir best ytelse? :smile: Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Takk for et totalt useriøst svar. Husker å ha lest at VIA AGP drivere i Turbo mode faktisk var dårligere enn standard...men hva vet jeg. Er vel derfor jeg SPØR. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Heh - jeg syns å ha lest at turbo mode var å anbefale! :?: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Turbo mode ja, VIA anbefaler også turbo mode. Evt. normal mode hvis du får problemer, sitat: "Check turbo mode for optimal performance. If you experience problems and you find our AGP card cannot handle turbo mode, go back and reinstall it in standard mode." Lenke til kommentar
Ernst Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Standard mode setter agp porten til 2X Turbo mode setter porten til 4X Det er ikke alle spill etc som støtter 4X og da vil man ikke merke forskjell. Hvis støtte for 4X kan man merke en viss forbedring men den er marginal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå