Ketil_H Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Hei Hva tror dere? Endret 1. mai 2013 av Ketil_H Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Spørs jo hvilken filmer du har, og tilstand, Dvder, brukt, 20-40kr stk ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 500-1'000 kr vil jeg tro er realistisk selge enkeltvis er nok mest lønnsomt, men mer arbeid Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 kan du poste lista over filmer? kommer an på om filmene er bra og hvor vanskelige de er å få tak i ellers Lenke til kommentar
Ketil_H Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Vil si at ca 25% er det som går som "bra" filmer/serier. Ingen titler som er vanskelig å få tak i. De aller fleste er brukt kun en gang og oppbevart pent i hylla. Så godt som alle er med norsk cover og tekst. Har ikke noen liste over filmer, men lager jo det før jeg eventuelt legger ut på finn. Gidder ikke å lage noen liste om stk. prisen ligger på 2-3 kroner.. derfor jeg lurer på hva folk tror prisen ligger på Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Som sagt, du får sikkert en god del høyere stk. pris dersom du selger enkeltvis eller deler opp samlingen i flere logiske biter. En stor uspesifisert samling vil naturlig nok være ganske billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 det du kunne gjort var å legge de ut på finn, så skriver du; 20 kroner per stk, eller selges samlet for ''den prisen du velger'' Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 DVD filmer er så si ikke verdt noenting idag, så maks 500kr. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Spørs jo hvilken filmer du har, og tilstand, Dvder, brukt, 20-40kr stk ? Over 20 kr for en brukt DVD er latterlig, ingen gir så mye... finnes selvsagt unntak. 40 kr nærmer vi oss nye priser for de billigste Blu Ray filmene. 1000 kr samlet brukt ville nok være en ok pris. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 jeg er interressert i å kjøpe enkelt DVD er hvis du har noe interressant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå