Bazze Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei Finnes det et program eller en metode som kan gjøre mine 4 harddisker (4 fysiske) til ett volum eller drive (stasjon) ?? Jeg ønsker å kombinere de slik at jeg har kun en stasjon å forholde meg til i stedet for 4. På forhånd takk. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du kan gjøre om til dynamiske disker og så kan du bruke extend funksjonen. Evt kan du montere de andre volumene i en mappe på den første disken. Jeg går ut i fra at vi snakker ms os? Du får vel neppe extended det volumet som os'et ligger på så du må vel ha et par diskbokstaver som minimum Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Takk for svar Lars*. Kan du utdype svaret litt ? Skal jeg bruke Partition Magic eller Disk Manager i XP ? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det er snakk om å bruke XPs Disk manager. Noe mer vet jeg ikke, dessverre. MVH Audun Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Eller du kan skaffe deg en Raid kontroller og kjøre de i Raid0 Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Takk for svar... Har fixa det nå. Konverterte 3 disker a 8 giga til dynamiske drives, og derette lagde ett spredt volum. Resultat: Et volum på 24 giga. Digg det !! Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Går en disk i stykker så ryker hele greia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå