erlber Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 http://www.student.uib.no/~st09064/bilder/...r/prosesser.jpg Jeg mistenker at det er noe som f***'er maskinen min, er det noe her som peker seg ut? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nix, muligens kazaa, men du kjører unødvendig mye samtidig. Det er problemet ditt. Vet ikke om jeg skal anbefale dette i frykt av å fornerme deg; høyretrykk på ikon på startlinjen, lukk unødvendige prog. :oops: Du kjører så og si alt "tull" du får. Skriv "msconfig" i "run" på startmenyen, ta vekk shite i oppstarten, velg startup, ta vekk dritt, lykke til :wink: Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Mitt forslag er å laste ned Ad-Aware fra www.lavasoftusa.com. Det er kjempebra !!!!!! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 vel.. det var lang liste det derre ,min er bare halvparten :-) Det eneste jeg synes var skummelt på den listen er kazaa ,men det var masse der jeg ikke har peiling ka er. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Mitt forslag er å laste ned Ad-Aware fra www.lavasoftusa.com.Det er kjempebra !!!!!! Og selvsagt Ad-Aware... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det er da ingen av dem som bruker så mye prosessorkraft eller minne... Kjør adaware og norton og sjekk om du finner noe hvis du tror at det er noe kødd med maskina Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Kazza har kanskje installert litt Adware på datamaskinen, sjekk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg