Jentungen2 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Heldig med plasseringen, Jentungen :-) Har hørt mye bra om konserten han hadde på mandag, sikker super flott denne også og kanskje enda mer sliten og rusten i stemmen hehe ..... Endret 1. mai 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Heldig med plasseringen, Jentungen :-) Har hørt mye bra om konserten han hadde på mandag, sikker super flott denne også og kanskje enda mer sliten og rusten i stemmen hehe ..... Ja, kjempeheldig, utrolig flaks! Trodde jeg skulle besvime, hehe, helt ulikt meg,,, flaks at jeg klarte ta bilde :)Snakket med flere som hadde vært der begge dager, høydepunktet var denne kvelden )) . Er høyt oppe enda http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10109719 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Her er det ikke bildekvaliteten som teller når det det gjeller The boss. Topp dette her , skulle gjerne vært der selv. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Her er det ikke bildekvaliteten som teller når det det gjeller The boss. Topp dette her , skulle gjerne vært der selv. Ja, jeg er kjempeglad for dette bildet her uansett Han kommer sikkert igjen neste år, og da burde skaffe deg ståplass - det er der det er liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg