mjoesund Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har en gammel PC som ikke har USB tilgang. Jeg trenger dette for å overføre bilder fra mitt nye kamera... Hva er beste løsning? Finnes det usb-hardware som kan koples med IDE kabel? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Addonics USB 2.0 PCI - 5 port, Win98/ME/W2000/XP/Mac Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis pcen din ikke har usb-porter, må den være ganske foreldet... Min første pc med usb (5,5 år siden) var en Pentium2 233 MHz, og den hadde ikke særlig stor harddisk (3 GB). Digitale bilder i relativt god kvalitet tar gjerne +- 500 kB per bilde! Altså er det ikke store mengdene med bilder du kan ha på maskinen din, mtp. at du sikkert har en del programvare og diverse greier som tar opp plassen på harddisken din. Løsningen er ikke å kjøpe et pci-kort med usb-porter + en ny harddisk, men en ny pc. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå