Cuneax Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Genmodifiserte får vekker oppsikt ? bokstavelig talt.Denne sauen er selvlysende Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 http://theoatmeal.com/comics/literally Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Menneh ... Alt jeg ser er sauer som blir lyst på med lommelykt o.O Er det det svake grønnskjæret på nesetippen som er greia? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er jo spennende og skummelt på samme tid... Når mennesket skal forbigå evolusjon så pleier det å gå gale på sikt, men det er jo ikke lett å vite... Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, dette er sikkert god kamuflasje mot ulven 1 Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, dette er sikkert god kamuflasje mot ulven Ja, for han ser med UV-lys? Fra artikkelen: " For å se de selvlysende sauene, må man betrakte dem med et ultrafiolett lys." Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ifølge artikkelforfatteren så er tennene mine -selvlysende-, siden de stråler i blacklight. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ifølge artikkelforfatteren så er tennene mine -selvlysende-, siden de stråler i blacklight. Ja, tannemalje er fluorescerende. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, dette er sikkert god kamuflasje mot ulvenJa, for han ser med UV-lys?Fra artikkelen: " For å se de selvlysende sauene, må man betrakte dem med et ultrafiolett lys." hvis man "tolker" det sitatet så er sauene usynlige når du ikke ser på dem med UV-lys Lenke til kommentar
Joels Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er jo spennende og skummelt på samme tid... Når mennesket skal forbigå evolusjon så pleier det å gå gale på sikt, men det er jo ikke lett å vite... Har du spilt Deus Ex Human Revolution? ;-) Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Litt av samme greien med disse selvlysende plantene: Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Litt av samme greien med disse selvlysende plantene: http://www.kickstart...tricit?ref=live Utrolig.... Lurer på hvordan verden hadde sett ut om noe slikt faktisk ble satt ut og spredde seg fritt i naturen... Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ifølge artikkelforfatteren så er tennene mine -selvlysende-, siden de stråler i blacklight. Ja, tannemalje er fluorescerende. Jeg pleier å finne veien til senga etter at jeg har slukket lyset bare ved å glise bredt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg pleier å finne veien til senga etter at jeg har slukket lyset bare ved å glise bredt. Hvis du leser artikkelen en gang til får du kanskje med deg: "" For å se de selvlysende sauene, må man betrakte dem med et ultrafiolett lys."" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg