Kurt Lekanger Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Både Samsung, HTC og Asus kommer med spennende toppmodeller.Her er mai-mobilene Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Lyst på galant mega, bare dumt at den ikke har S-pen, da jeg har vendt meg til den på min Note. Tviler på at jeg kommer til å '' nedgradere'' skjermstørrelse, selv om også HTC One ser utrolig ut 1 Lenke til kommentar
RalphRuzomberok Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg hadde trodd at Huawei etter hvert ville komme med Ascend D2 også. Den har en del spennende egenskaper, og jeg er derfor nyskjerrig på anmeldelsene. Og de andre kineserne i "=>5"-klubben". Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Android 2.3 og enkjerneprosessor?! Skjerp dere Huawei! 1 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Android 2.3 og enkjerneprosessor?! Skjerp dere Huawei! Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok. Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon... 1 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvor er Sony Xperia SP som også skal være tilgjengelig i Mai http://www.netonnet.no/art/mobil/sony/telefoner/sony-xperiaspblack/187047.6822/ Lenke til kommentar
tarjeiAA Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok. Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon... Det er sikkert en perfekt 1. Mobil for dei som er 5-6og 7 år gamle 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er sikkert en perfekt 1. Mobil for dei som er 5-6og 7 år gamle Da ville jeg heller ha gått for en telefon som Sony Xperia Tipo, som tross alt har ICS... Lenke til kommentar
JrXX Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er ment som en begynnertelefon.. Androiden kunne etter min mening ha blitt oppdatert, men for de aller fleste holder 1 prossessorkjerne mer enn nok. Det er slike android telefoner som gir Android et dårlig rykte, for selv det å bare bruke de som ren telefon er tregt, for ikke å snakke om hvis en skal laste ned noen apps som vel er poenget med en smarttelefon... Nå er den, som flere tidligere har påpekt, en begynnermobil. Da er det ganske naturlig at den ikke har den beste innmaten. Hadde de begynt å bruke bedre prosessorer eller bedre kamera, eller forbedret noen andre deler, ville det mest sannsynlig endt med at det meste måtte ha blitt oppgradert for å ikke få en flaskehals. Dermed vil det ikke lenger være en billigmobil Lenke til kommentar
buchead Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hva med Huawei W1? eller er den allerede kommet? Lenke til kommentar
inside_446031 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jolla skal lansere sin første egne telefon i Mai, muligens 2013.05.20 med mulighet for preorder, og da får man noe ekstra. Vet ikke om de kan levere i mai. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nå er vel ikke Jollas første lansering beregnet for Europa. Forresten har Jolla nettopp hentet inn ny CEO og nye styremedlemmer inklusive Ari Jaaski, som var mannen bak Maemo/MeeGo i Nokia. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hmm har ikke mega hd opløsning??? Skuffende eller skrive feil??(1280x720) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg