Gå til innhold

Hva synes dere om Kristian Valen?

Gef

Anbefalte innlegg

Ganske skuffet, ledde ikkje en gang av det 2. Showet hans. :(  

Du må være syk i hodet... Eller er du over 90, blind på ene øyet, et brilleglass på størrelse med en kikkert på andre øyet og har mistet hørselen i finskekrigen?

Huh kom med noe bedre..... :p

marsboere har invandert hjemme ditt når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i den forhåndsvis tomme skallen din?

Hva F@en gjør det deg om eg ikkje liker humoren hans noe særlig. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er nok ikke alene. Eg syns han er møkka kjedelig. Gidder aldri å se på sånt humor. Vil heller se på noe annet dritt en det der. :shrug:

har marsboere besøkt deg også når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i en forhåndsvis tomme hjerne?

seriøst.Hvis du ikke liker Kristian Valen er det helt greit for meg.

Alle i verden er ikke like og det respekterer jeg.

Du liker sikkert musikk grupper som jeg syns er grusomme :shrug:

Og du "acce":Unskyld, jeg sa det jeg sa for å svare på din melding.

Jeg så på den som oppsøkende på at noen skulle finne på noe bedre noe som jeg prøvde å gjøre.

Unskyld igjen hvis jeg missforstod meldingen din.

Lenke til kommentar
har marsboere besøkt deg også når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i en forhåndsvis tomme hjerne?

seriøst.Hvis du ikke liker Kristian Valen er det helt greit for meg.

Alle i verden er ikke like og det respekterer jeg.

Du liker sikkert musikk grupper som jeg syns er grusomme :shrug:

Høres ikke ut som om du "respekterer" at eg ikke liker sånn humor. Kanskje amerkanske marsboere har installert amerikansk humor i hjernen min. Norsk stand-up type humor er så grådig kjedelig. Som sagt så blir det mest i seinfeld, chris rock, eddie murphy type humor eg liker. Og når det gjelder musikk så tror eg neppe du liker min type. Hip hop er vel ikke favoritten men du liker å rocke med foten mens du hører på metall eller noe. :shrug:

Valen ER flink til å imitere men det er ikke mer morsomt at eg så vidt smiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...