Aggex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ganske skuffet, ledde ikkje en gang av det 2. Showet hans. Du må være syk i hodet... Eller er du over 90, blind på ene øyet, et brilleglass på størrelse med en kikkert på andre øyet og har mistet hørselen i finskekrigen? Huh kom med noe bedre..... marsboere har invandert hjemme ditt når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i den forhåndsvis tomme skallen din? Hva F@en gjør det deg om eg ikkje liker humoren hans noe særlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du er nok ikke alene. Eg syns han er møkka kjedelig. Gidder aldri å se på sånt humor. Vil heller se på noe annet dritt en det der. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Du er nok ikke alene. Eg syns han er møkka kjedelig. Gidder aldri å se på sånt humor. Vil heller se på noe annet dritt en det der. har marsboere besøkt deg også når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i en forhåndsvis tomme hjerne? seriøst.Hvis du ikke liker Kristian Valen er det helt greit for meg. Alle i verden er ikke like og det respekterer jeg. Du liker sikkert musikk grupper som jeg syns er grusomme Og du "acce":Unskyld, jeg sa det jeg sa for å svare på din melding. Jeg så på den som oppsøkende på at noen skulle finne på noe bedre noe som jeg prøvde å gjøre. Unskyld igjen hvis jeg missforstod meldingen din. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Valen RUUULE villt den beste av de beste jo!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kristian Valen er sinnsykt bra En av de beste var telefonspøken der han etterlignet Åge Hareide og ringte John Klemetsen. Er også utrolig bra når han etterligner Brimi. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Christian Valen er KONGE da! Spess den: Tore andres fotball skole Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Christian Valen er KONGE da!Spess den: Tore andres fotball skole Haha, akkurat den er min favoritt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 har marsboere besøkt deg også når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i en forhåndsvis tomme hjerne? seriøst.Hvis du ikke liker Kristian Valen er det helt greit for meg. Alle i verden er ikke like og det respekterer jeg. Du liker sikkert musikk grupper som jeg syns er grusomme Høres ikke ut som om du "respekterer" at eg ikke liker sånn humor. Kanskje amerkanske marsboere har installert amerikansk humor i hjernen min. Norsk stand-up type humor er så grådig kjedelig. Som sagt så blir det mest i seinfeld, chris rock, eddie murphy type humor eg liker. Og når det gjelder musikk så tror eg neppe du liker min type. Hip hop er vel ikke favoritten men du liker å rocke med foten mens du hører på metall eller noe. Valen ER flink til å imitere men det er ikke mer morsomt at eg så vidt smiler. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kristian Valen er genialt. Spess "Tore Andre Flo" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 valen eier! holder på å le meg ihjel når jeg hører "åge hareide" og den ene med "morten harket" LOL og ikke for å glemme "Tore Andre Flo" Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kristian Valen er rå! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kristian Valen er rå. Vanligvis. Nesten alltid. Bortsett fra at sist program var særdeles dypt inn i ræva. Kjedelig. Møkk! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Valen TV topper heile dritten Jeg har 3 av episodene på maskina og en på teip.. Jeg syns programmet var bra jeg, med mange kule sketsjer Noen som vet hvor lenge det skal holde på? Edit: Tokk du den? Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes Geir Ånestad er helt genial! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Valen er rett og slett imponerande! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes Geir Ånestad er helt genial! Eh, genial er vel og ta hardt i. Tok du den? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Han Tore André Flo's fooootballskuuuuleee e berre heilt rå da! ValenTV er jævlig bra, ingen tvil Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg synes Geir Ånestad er helt genial! Eh, genial er vel og ta hardt i. Tok du den? *kremt*...nei, så sånn e det...toppa heile driden eg *kremt* bare digger den måten han kremter på, den er morsom Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet hvor lenge det skal holde på? mener å huske att han lagde 8 programmer i første omgang! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 synes ikke valen er så bra som det var før... Ali G er veldig bra synes eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå