Gå til innhold

Hva synes dere om Kristian Valen?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det første programmet var dårlig i følge Valen selv! Det sto en artikkel i aftenposten. De andre programmene skal være mye bedre.
:yes: riktig! får gi programmet ett par sjanser til...må si meg litt skuffet over episode 1 jeg også, som andre her sier...men den lotto sketsjen var bra!

Gleder meg til å se når Valen skal bruke ei dame som værekart :p

Lenke til kommentar
har akkurat sett den andre episoden, han er drit rå!
:yes: Må si at denne episoden var mye bedre enn den første! gleder meg til å se mer av værmelderen og Fornemmelse for Svord(eller hva det ble kalt for) :p Var så sykt bra i Jazzhjørnet, når han skrudde på Peaches - Rosa Helikopter :lol:
Lenke til kommentar
har akkurat sett den andre episoden, han er drit rå!
:yes: Må si at denne episoden var mye bedre enn den første! gleder meg til å se mer av værmelderen og Fornemmelse for Svord(eller hva det ble kalt for) :p Var så sykt bra i Jazzhjørnet, når han skrudde på Peaches - Rosa Helikopter :lol:

Fornemmelse for hvor :smile:

Den gutten kan imitere altså, var ganske lik Morten Harket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

såg nett Howard Stern's - Private Parts (DivX)! Den var ganske bra, såg litt den når den gikk som søndagsfilm på TV" for noen år siden, så nå lastet jeg den ned.

Kristan Valen er vell vårt svar på han? eller? de for jo begge fra stasjon til stasjon med de utradisjonelle programma sine...

btw, en ung Jenna Jameson stilte opp i filmen! det var litt tøft! Hun spilte "Mandy - den første nakne damen på radio"! :lol:

Lenke til kommentar

har mange fine ting om kristian valen.

Har mange fine sanger/spøker i fra kristian valen.

Husker mange sanger fra sibbe f.eks lyngdal tå :lol:

"lyngala tå e bere lyndal tå e beren start"

"sigga et quatte" e veldig bra.

Liker veldig mange telefon klipp men ben naiw må være den beste :D

veldig standar vits men ganske bra:

det var ein gang ei jenta som gjekk t legen å sa "legen legen eg har så jækla vondt i ei tå" Legen "ka då for ei tå" Jentå:kottelettå

Verdens beste telefon spøker fra kristian valen:

asta braut

iran man

Hvis dere ikke ler av disse særlig den øverste har dere noe problemer

Håper på å få gått på revyen hans en gang.

Har enda ikke sett programmet hans men skal nokk kjøpe/ønske dvd-en til bursdagen min :D

Lenke til kommentar
eg synst valen tv er dritt bra eg :lol:

Hæh? hva er vitsen med å quote seg selv uten kommentar?

Jaja, synes selv at kristian valen er rå. Håper vi får oppleve at han immiterer arne brimi i showet sitt. Men tror fortsatt at det er litt mer å gå på for tv showet... er ikke 100% fornøyd enda

Lenke til kommentar
Ganske skuffet, ledde ikkje en gang av det 2. Showet hans. :(  

Du må være syk i hodet... Eller er du over 90, blind på ene øyet, et brilleglass på størrelse med en kikkert på andre øyet og har mistet hørselen i finskekrigen?

Huh kom med noe bedre..... :p

Det er min mening. Eneste som var litt morro var fornemmelse for hvor...

Lenke til kommentar
Ganske skuffet, ledde ikkje en gang av det 2. Showet hans. :(  

Du må være syk i hodet... Eller er du over 90, blind på ene øyet, et brilleglass på størrelse med en kikkert på andre øyet og har mistet hørselen i finskekrigen?

Huh kom med noe bedre..... :p

marsboere har invandert hjemme ditt når du var liten og fjernet selv det minste snev av hjernemasse i den forhåndsvis tomme skallen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...