Gå til innhold

Hva synes dere om Kristian Valen?

Gef

Anbefalte innlegg

Tar opp dette nå siden Valen TV begynner i morgen på tvN. Har gledet meg til dette lenge nå, siden det har hvert på reklame i flere måneder!

Jeg bare lurer på hva dere syns om Kristian Valen?

Selv syntes jeg at han er råbra! han har så sinnsyk bra humor! :lol:

Her er noen telefonspøker, noe som han tidligere drev med i Radio Sandnes:

Kristian Valen - Sikringsskap (1.28mb)

Kristian Valen - Vaskemaskin (977kb)

Kristian Valen - Veiavgifta (1.20mb)

Kristian Valen - Commondore 64 (937kb)

:lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett han så eg kan ikke helt si om han er morsomt eller ikke men liker sjelden norsk humor. Syns det blir for crappy. Stand up komikere har eg aldri syns er noe spesielt bortsett fra jerry seinfeld, chris rock, eddie murphy osv.... er mer av den amerikanske humor typen. Men men kan være han er bra men han suger until opposite proven.

dagfinn lingbø er morsomt avogtil da.

Lenke til kommentar
Har ikke sett han så eg kan ikke helt si om han er morsomt eller ikke men liker sjelden norsk humor. Syns det blir for crappy. Stand up komikere har eg aldri syns er noe spesielt bortsett fra jerry seinfeld, chris rock, eddie murphy osv.... er mer av den amerikanske humor typen. Men men kan være han er bra men han suger until opposite proven.  

du beskriver mine tanker.

Lenke til kommentar

du beskriver mine tanker.

Bah!! dere er bare for gamle til slik humor! :p

btw. her er det noen klipp fra valen tv:

Tippekupongen

Flos Fotballskole

Fornemmelse

:lol: drit bra den der tippekupongen! :p

Lenke til kommentar
Liker godt når han skal etterligne Arne Brimi! :lol: noen som har noen klipp om det? så legg dem gjerne ut her :p

Gå på siden til kristian valen postet link over.

->multimedia->Opptak fra NRK- Valen under ski vm i Val de' Fiemme

Der etterligner han arne brimi et par ganger. Det er så bra å høre på. Flirte noe så sinnsykt av det med sauen

Lenke til kommentar

Bittelittegranne skuffa over TV-programmet, men pluss for at Geir Ånestad er med! :woot: Fine tippekupong-opplesninga, "og for sju rette utbetales (det står to millioner) t...t-t-t-t.......t-t-t...t-t-t-t-t........ jackpot! nesten... hehehe..."

En annen ting var jo at de gir to mill for sju rette på tippinga, hehe...

Og hvordan de gjorde talkshowet var ganske troverdig, det er jo faktisk sånn det er...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...