Gef Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tar opp dette nå siden Valen TV begynner i morgen på tvN. Har gledet meg til dette lenge nå, siden det har hvert på reklame i flere måneder! Jeg bare lurer på hva dere syns om Kristian Valen? Selv syntes jeg at han er råbra! han har så sinnsyk bra humor! Her er noen telefonspøker, noe som han tidligere drev med i Radio Sandnes: Kristian Valen - Sikringsskap (1.28mb) Kristian Valen - Vaskemaskin (977kb) Kristian Valen - Veiavgifta (1.20mb) Kristian Valen - Commondore 64 (937kb) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Han er helt rå!!! :!: :bgrin: Får så lættis av veiavgifta! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Holdt på å ramle av stolen da han spør de dykkerne om de kunne "være så snille å ikke rydde akkurat der"... Ellers så hørtes det jo ut som om hun veiavgift-dama fikk litt av en stri tørn, jah... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har ikke sett han så eg kan ikke helt si om han er morsomt eller ikke men liker sjelden norsk humor. Syns det blir for crappy. Stand up komikere har eg aldri syns er noe spesielt bortsett fra jerry seinfeld, chris rock, eddie murphy osv.... er mer av den amerikanske humor typen. Men men kan være han er bra men han suger until opposite proven. dagfinn lingbø er morsomt avogtil da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har ikke sett han så eg kan ikke helt si om han er morsomt eller ikke men liker sjelden norsk humor. Syns det blir for crappy. Stand up komikere har eg aldri syns er noe spesielt bortsett fra jerry seinfeld, chris rock, eddie murphy osv.... er mer av den amerikanske humor typen. Men men kan være han er bra men han suger until opposite proven. dagfinn lingbø er morsomt avogtil da. du beskriver mine tanker. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Har ikke sett han så eg kan ikke helt si om han er morsomt eller ikke men liker sjelden norsk humor. Syns det blir for crappy. Stand up komikere har eg aldri syns er noe spesielt bortsett fra jerry seinfeld, chris rock, eddie murphy osv.... er mer av den amerikanske humor typen. Men men kan være han er bra men han suger until opposite proven. dagfinn lingbø er morsomt avogtil da. du beskriver mine tanker. Bah!! dere er bare for gamle til slik humor! btw. her er det noen klipp fra valen tv: Tippekupongen Flos Fotballskole Fornemmelse drit bra den der tippekupongen! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Kristian Valen er jo dritrå da... skal laste ned de klippa der seinere! :-) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 flos fotballskole fikk jeg ikke lyd på! hvorfor? Fornemmelse va jo genial! kristian valen e konge! "Sibbe" e jo bra!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Valen er sjef som det heter Har en svær mappe på en disk her med alle de telefonklippene som ligger på nett! Fyrn tar jo av. Hvordan han er på TV gjenstår og se, men jeg har god tro på dette Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hehe gikk inn på www.kristianvalen.no å så alle klippene. Sinnsykt mye bra fra ol sendingene Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Liker godt når han skal etterligne Arne Brimi! noen som har noen klipp om det? så legg dem gjerne ut her Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Liker godt når han skal etterligne Arne Brimi! noen som har noen klipp om det? så legg dem gjerne ut her Gå på siden til kristian valen postet link over. ->multimedia->Opptak fra NRK- Valen under ski vm i Val de' Fiemme Der etterligner han arne brimi et par ganger. Det er så bra å høre på. Flirte noe så sinnsykt av det med sauen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Han er en kongekar...husker enda de første gangene han holdt på på Jærradioen med telefonspøkene sine :-) Hele jæren elsket(er) den karen. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Greit nok dette med at han e morsom og alt dette, men har ikke han vært bortpå Elin Tvedt da? Alle menn OG kvinners drøm... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 kristian valen e konge HUSK VALENTV I DAG PÅ TV2 KL 21:30 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 kristian valen e konge HUSK VALENTV I DAG PÅ TV2 KL 21:30 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Selv syntes jeg at han er råbra! han har så sinnsyk bra humor! Haehaehaehaehaehaheaheæaeæhaeæhaeæhæahe JEG LER SOM F***!! Kristian Valen eier! Commodore 64 er über! Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Valen, vi vet det, du er hooooooooomo Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bittelittegranne skuffa over TV-programmet, men pluss for at Geir Ånestad er med! Fine tippekupong-opplesninga, "og for sju rette utbetales (det står to millioner) t...t-t-t-t.......t-t-t...t-t-t-t-t........ jackpot! nesten... hehehe..." En annen ting var jo at de gir to mill for sju rette på tippinga, hehe... Og hvordan de gjorde talkshowet var ganske troverdig, det er jo faktisk sånn det er... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Valen tv var ganske fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå