Gå til innhold

Dragon's Dogma - Hvordan registrere Pawn!?

Anbefalte innlegg

Vil noen fortelle meg HVORDAN MAN REGISTRERER EN PAWN?

Ikke bare har jeg mistet flere tusen riftkrystaller pga. dette forbanna tullet til Capcom med Dark Arisen, men jeg har også brukt nesten to timer å prøve å finne ut hvordan jeg kan rangere Pawns og gi ting via Pawns igjen.

Endret av Hazelhart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm er det så viktig og gi ting til andre pawns? det er jo ikke dine karakterer.

Men ser selv at visst jeg kvitter meg med pawns inne i riftstone så kan jeg ikke gi dem noe, prøv og kvitt deg med dem ute,

Hvordan mistet du rift crystals?

Du kan få de tilbake

Lenke til kommentar

Hmm er det så viktig og gi ting til andre pawns? det er jo ikke dine karakterer.

Men ser selv at visst jeg kvitter meg med pawns inne i riftstone så kan jeg ikke gi dem noe, prøv og kvitt deg med dem ute,

Hvordan mistet du rift crystals?

Du kan få de tilbake

Hva bryr det deg om jeg kan bytte eller ikke? Faktisk så er byttingen viktig for meg fordi jeg forhandler med andre spillere for å få tak i sjeldne objekter eller utstyr.

Jeg mistet riftkrystaller fordi når jeg gikk inn på et vertshus for å hvile, så sto det unavailable player eller lignende på en liste hvor det egentlig skulle stått hvilke spillere som har brukt min Pawn. Så jeg fikk ingen riftkrystaller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...