Annei Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei.. Jeg lurer på om jeg kan dele en Tiscali internett forbindelser mellom 2 pc. Hvis d er mulig,vær venlig å svare hvordan. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Bruk nettverk, da vel. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis det du har er et adsl-modem så vil du trenge en adsl-router. Det andre du trenger er en hub/switch til å koble sammen alt. Eventuelt en router med innebygd switch. datamaskinene kobles til switchen som kobles til routeren som kobles til veggen og vips! Lykke til! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Eller du kan rett og slett bare koble de to pc-ene sammen vha en krysset nettverkskabel og bare koble den ene pc-en til adsl. Den andre kan da bli tilkoblet internett via den første hvis man lar første pc-en fungere som en router. Dette krever selvsagt at den ene pc-en har to nettverkskort, og den må dessuten selvsagt alltid være påslått for at den andre skal få tilgang til internett. Lenke til kommentar
Annei Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 kan noen anbefale meg en switch med innebygd router? Er dette en switch med innebygd router http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=57&GrpID=&s=sr hvis ja , e den bra Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du trenger kun en switch når du har ADSL fra Tiscali og de fleste andre ADSL levrandører bortsett fra Telenor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 kan noen anbefale meg en switch med innebygd router?Er dette en switch med innebygd router http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=57&GrpID=&s=sr hvis ja , e den bra Ja, de har en som er enda billigere sra sunsway som også er helt OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå