Civilix Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har lenge irritert meg over at jeg har hatt en 'engeneering release'-bios på terratec kortet mitt, så etter og ikke ha fått svar fra support hos verken terratec eller komplett fant jeg at at jeg like greit kunne flashe biosen jeg med nyaste biosen fra MSI(via Live Update2). Men til min store ergring så var også dette en 'engeneering release'-bios, så alt jeg oppnå var at det nå står 'NV30 A02' istedenfor 'Terratec 5800 Ultra' under oppstart. Så da lurte jeg på hva bios dere andre der ute med 5800(Ultra) har på skjermkortet? Eventuellt om noen vet om det er noen 'production release'-bios ute i det hele tatt. (hvis du vil sjekke hvordan bios du har, bruk aida32 info->debug->vdeo bios dump og åpne fila du lagrer i notepad. Jeg har verson 4.30.20.19.03 nå, og den er merka eng. rel. to linjer under) Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Her er min; Version 4.30.20.21.07, jeg tror jeg var en av de første i Norge med dette kortet, kjøpte det medio Mars, ikke engeneering release mao. Vet ikke om dette hjalp Bare spør om det er noe mer :wink: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Var en av de 10 fOrste korta komplett fikk inn jeg bestillte, sA jeg var tidlig jeg ogsA. Men ser ut som jeg var litt for tidlig Verste var at ikke komplett var enig i at det er eng.rel. er en mangel pA varen, stod ikke noe om det pA siden vertfall. Terratec-support fikk jeg ikke svar fra engang (var slitsomt A skrive poster med mobilen ) Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hva med kortet, funker det som det skal? Jeg er meget fornøyd... So far. Litt "redd" benchmark- testen på HL2, kortet er jo ment for DX9?, men Nvidia har sagt at det er en driver- greie, håper det, Nvidia innfrir som regel med driverene. Jeg får 5600 points i 3dmark2003 (build 330) med; A7N8X Dx, XP2500@190x12=2280, 1 Giga DDR3200. Spiller BF1942 Desert Combat, American Army, RTCWolf (lenge siden) Fornøyd med FPS, bruker frapps, har til gode å se FPS under 80 med 1024*768 og høyeste kvalitetinnstillinger i Desert Combat. Kjører ikke AA og AF. Bare shite på mitt kort i alle fall Syntes bildekvaliteten blir dårligere med oppløsning <1024*768. Doom3 blir den store testen for min del... Håper kortet takler det når (og hvis) det kommer. Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå