AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hei. Tror jeg klinte med ei jente i kveld. Var på samme fest ei lang stunde før vi begynte å snakke. Burde jeg ta kontakt igjen? Hun lå lenge på skuldern/armkroken min å chillet. Før jeg fikk et lite nuss på munnen. Anonym poster: e7b40dd1bc00f89cb2332d4aa34e98bf Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vent litt. Du TROR du klinte? Om du ikke VET om du klina, har du enten ikke klina før, eller så vet du ikke om det i det hele tatt skjedde. VET du at resten skjedde isåfall? Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 30. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2013 Det er natt til første mai. Alle fjortizzene (uansett alder) er ute og drikker. Da er det av og til vanskelig å være sikker på hva en har og ikke har gjort. 10 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Forskjell på lite nuss og klining da Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er ganske sikkert. Vet hvertfall at hun lå i armkroken en god stund. Første gangen ja! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vel, uansett hva som skjedde eller ikke, om du husker hvordan hun så ut, og at hun faktisk så ut (trololo), så why not? Du har ingenting å tape på det, blir det meh så blir det meh, ikke fengsel (om hun er gammel nok, hihi) 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Var kjeftene deres åpne?, fløt det en fargeløs slimete veske som lages av kjertler i munnhulene frem og tilbake mellom dere? Isåfall har du klint. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 30. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2013 Glemte TS akkurat å huke av for anonym posting, mon tro? 16 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) hahahaha!!... må være bra drita på den der festen, hvis man er usikker på sånt..... dagens post Endret 30. april 2013 av Zombien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 hahahaha!!... må være bra drita på den der festen, hvis man er usikker på sånt..... dagens post Og? Ung og full, vett. Hvem av oss har ikke gjort noe og ikke husket helt hva vi gjorde? Aner ikke hvor mange ganger jeg møtte opp på skolen med fyllenerver fra helvete 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Det er ikke alltid like lett og vite hva som har skjedd , Dagen derpå en gang fikk jeg en film av at jeg fikk en lapdance fra typen til fettern min , Ja dere leste riktig. Så full kan man faktisk bli. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 For noen år siden skulle jeg begynne på første året på førskolelærerlinja hadde vi en "bli-kjent-fest". Jeg husker lite selv, men fikk vite dagen etterpå at jeg hadde rota hardt med hun ene i klassen. Så henne dessverre ikke igjen, dagen etter slutta hun faktisk. Hva som var grunnen vet jeg ikke, men damn. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 lapdance fra typen til fettern min Say woot Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Gratulerer! Det må være en fantastisk følelse. Jeg husker den gangen jeg var en ung mann på 16 eller 17 år og var på en fest i ei bygd langt uti ingenmannsland, der jeg så et kvinnfolk. Vi sa ingenting, men falt mot hverandre i skyggene under de blinkende lysene i en eim av forlystelse og skam. Helt til hun svimte av, altså. Og vekteren kom. Og jeg løp. Jeg tok ikke kontakt, men hvis du har en god følelse og mener at stemningen er riktig, så kjør på. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Hun tok kontakt med meg, så får se hvordan det går Anonym poster: d2faba17eaf8f968e84c2fade3dc1c1e Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det betyr at du får pels på knaggen. Kjør på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Go for it Boy/Girl Ah så hjertet pumpet i den tiden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå