Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på shemales

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per definisjon, nei.

Shemales har kvinnekropp, men penis. Hadde du vært "homse" ville du ikke tent på kvinnekroppen.

Jeg vil ikke si du er helt 100% hetero heller, men som ellers i verden er ting sjeldent helt svarthvitt. Ikke tenk så mye på båser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

tenner på shemale og/eller Justin Bieber.

Saklig må jeg si. :roll:

TS: Jeg tror du skal ta det helt med ro, Shemale er jo bare kvinner med penis, er ikke så ille det. Og som L4r5 skriver, så er det kvinnekroppen som du tiltrekkes av, ikke det at hun har en penis. ;)

Edit: eller dersom en tenner av penis, da er man vel homofil?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Per definisjon, nei.

Shemales har kvinnekropp, men penis. Hadde du vært "homse" ville du ikke tent på kvinnekroppen.

Jeg vil ikke si du er helt 100% hetero heller, men som ellers i verden er ting sjeldent helt svarthvitt. Ikke tenk så mye på båser.

Kvinnekropp? brede skuldre, adamseple, store hender og skjegg?

Lenke til kommentar

Saklig må jeg si. :roll:

TS: Jeg tror du skal ta det helt med ro, Shemale er jo bare kvinner med penis, er ikke så ille det. Og som L4r5 skriver, så er det kvinnekroppen som du tiltrekkes av, ikke det at hun har en penis. ;)

Edit: eller dersom en tenner av penis, da er man vel homofil?

Artig det her, Det skulle finnes jenter som har penis, det hadde iværtfall jeg elsket, en ordentlig sexy jente med en kuk, woaw.

Jeg er ikke homofil, Så, hva er jeg da?;)

Enig med Lars, ikke tenk så mye i båser, jeg har sex med det jeg tenner på, uten at jeg orker å "diagnotisere" meg selv, jeg har det bare jævlig morro, å heldigvis har jeg en partner som er like "gærn" som jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

ikke tenk på hva du ER. Lev livet sånn som du elsker det, mennesker er forskjellige. Men samfunnet framstiller en illusion om hvordan det skal "være" så vet att det kan være vanskelig. TIps: gi faen, lev livet i harmoni med deg selv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med det Staketten skriver. Regner meg helt klart ikke som homo, men kan tenne på sånne gutter som f.eks. Justin Bieber som han sier. Ansiktet altså. Ser en gutt "riktig" ut for meg, kan jeg tenne nesten mer enn på en kvinne. Det er ikke feminime gutter, men "jentepene" gutter vil jeg heller kalle det. Kankje jeg da er det man kaller "bifil"? Det vet jeg ikke noe sikkert om, og bryr meg heller ikke.

Det skal litt til da, det kryr ikke av gutter jeg tenner på. I det store og hele tenner jeg på kvinner/jenter altså.

Akkurat shemales eller tranvesitter blir på en måte for rart og fremmedaktig for meg, så jeg har litt problemer med det. Tente på meg selv da jeg var noe yngre, og kunne bli tiltrukket av voksen barsk mann og kuk da, som fikk meg til å føle meg jentete. Men ellers tenner jeg ikke på kuk.

Kan godt være jeg har tent på shemaler, men da her jeg ikke visst de var det og trodd det kvinner. Har bare ikke sett bilder av noen av dem jeg akkurat tent på.

Anonym poster: 0fa2b8123238f223268b1d0c1ba0f608

Lenke til kommentar

Syns selv at mange shemales er skamdeilige, men er biseksuell selv, dvs. i mitt tilfelle at jeg forelsker meg kun i personer med kvinnelige attributter, men tenner samtidig mest på kuk, så for meg er shemales den perfekte kombinasjon. Har veldig lyst til å date en shemale (hatt sjansen et par ganger også), men har latt være fordi jeg ikke aner hva jeg skulle ha sagt til foreldra mine lol.

Men til spørsmålet ditt da, nei, du kan være f.eks. være biseksuell som meg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...