Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mai 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som det meste av 17-mai bilder har dabbet av på forumet tenkte jeg å dele et artig øyeblikk fra dagen. Mange ting jeg kan forbedre, men er uansett ikke så værst fornøyd med min første 17-mai som fotografaspirant:

 

"Gratulerer med dagen, kjære"

post-296600-0-31424700-1369328541_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fabelaktige Rudolf?

 

Var en tur i Tigerstaden idag. Så ikke så mye til tigeren, men et slags reinsdyr (eller var det ikke det) møtte jeg iallefall.

Falt vel litt for denne fabel-aktige installasjonen ute ved Tjuvholmen...

Lyset i kombinasjon med glassfasader og blanke steinflater hjalp meg med effekter, og med en liten touch med et av kameraets art-filter, så ble det litt spesielt synes jeg....

post-251380-0-56373800-1369343925_thumb.jpg

Olympus E-PL5 og Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm F/2

Brennvidde Lukkertid Blender ISO

12mm ------- 1/160s ----- f/3.5 --- 200

Lenke til kommentar

Flere bilfoto fra meg. Brukes i salgsannonser på Finn.no. Fotograferer ikke bare millionbiler altså, men det er jo gøy når de kommer. :)

 

Noen som klarer å se hvilke to modeller det er snakk om?

 

post-50769-0-17905700-1369354746_thumb.jpg

post-50769-0-40497400-1369354747_thumb.jpg

 

EDIT: Når jeg tenker meg om, så var Porschen ganske avslørende...

Endret av -Teddy-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var en flott dag for Villmarkens Bytting i går. Både rådyr, ekorn og flotte damer i tights snek seg innpå sensoren min og ga meg en fin-fin naturopplevelse. Og det nesten midt i tykkeste (små)byen

 

Jeg vet ikke hvpr det er tatt, men har sett at du befinner deg i samme nabolag som meg :) (Storhaug?)

Sola, ved Jordbærmarkedet er det ofte rådyr å se om morgenen eller skumringen for de som er interessert i å ta bildet av slikt.

Lenke til kommentar

Den siste ser veldig ut som en Range Rover, så da satser jeg på at det er en slik :)

 

Heheh, tenkte mer på modellen, ikke merket. Det er en 2013 Vogue, tror akkurat den jeg fotograferte ligger på 1.5-1.6M. Jeg er litt skeptisk til at trenden med at instrumentpaneler byttes med skjermer overalt, iallfall så lenge det ikke er OLED. Ellers veldig snasent. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vet ikke hvpr det er tatt, men har sett at du befinner deg i samme nabolag som meg :) (Storhaug?)

 

Det er korrekt. Bildet er tatt i Emmaus på en av mine daglige turer i området. Er hjemme på pappaperm så det blir fort noen turer der nede.

 

Hvis du ser en knall med supermann blå barnevogn så får du hilse på :)

Lenke til kommentar

Comfortably numb!

 

et velkjent trafikk-knutepunkt i Oslo! Har alltid vært facinert av akkurat denne spesielle "sonen" i hovedstaden. Er liksom selveste navlen, iallefall for oss besøkende....

Prøvde her å få til et litt mer spesielt uttrykk.....

post-251380-0-86235100-1369423346_thumb.jpg

Olympus E-PL5 og Olympus M.Zuiko Digital ED 12mm F/2

Brennvidde Lukkertid Blender ISO

12mm ------- 1/640s ---- f/6.3 --- 200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...