Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slå ungene på denne måten.. SYKT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videoen har jo fått 1,500 "likes", vil det seie ate 1500 personar gjer det same eller likar det?

Merkeleg fenomen.

Eg huskar i gamle dagar, då man kunne oppdra ongane utan at det havna på nettet eg :p

Endret av Daxt3r
Lenke til kommentar

Videoen har jo fått 1,500 "likes", vil det seie ate 1500 personar gjer det same eller likar det?

Merkeleg fenomen.

Eg huskar i gamle dagar, då man kunne oppdra ongane utan at det havna på nettet eg :p

Han der slo en gutt på 4 år som om han var 18 åring.. Anonym poster: 855c4261ad72fbfd1b16308ac00ee92d

Lenke til kommentar

Jeg så ikke på videoklippet, men har du en større mening eller er det noe du vil diskutere her? Jeg ser rett og slett ikke hvilken nytte noen forumbrukere kan ha av å se en videosnutt av mishandling hvis den ikke er relevant for en diskusjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal diskusjonen du oppfordrer til omhandle mishandling av barn generelt, akkurat denne måten å mishandle barn på, eller sinnssykdom hos voksne?

Jeg ønsker på ingen måte å se videoen, da jeg regner med at den har innhold jeg kan oppfatte som ubehagelig - noe det muligens kunne vært advart ekstra om i førstepost.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker på ingen måte å se videoen, da jeg regner med at den har innhold jeg kan oppfatte som ubehagelig - noe det muligens kunne vært advart ekstra om i førstepost.

Oppfordrer ingen til å se videoen. Håper faren mister foreldreretten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Videoen var mildt sagt underlig... For det første virker dette ganske iscenesatt ettersom gutten i begynnelsen hele tiden står opp og ned og nærmest venter på å bli slått. Det samme gjør han på slutten begge gangene han blir dyttet. I tillegg så burde han ikke være i stand til å sette seg opp igjen og langt mindre gå etter at han blir slengt ned i stolen, slått og så sparket. Han ville trolig være bevistløs. Dessuten slutter gråtingen og hylingen med jevne mellomrom for hver gang. Så er langt ifra sikker på om dette er ekte. I tillegg er det umulig å forstå noe av kommentarene ettersom han som snakker er dansk.

Når det er sagt så er det feil å slå barn uansett!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Videoen var mildt sagt underlig... For det første virker dette ganske iscenesatt ettersom gutten i begynnelsen hele tiden står opp og ned og nærmest venter på å bli slått. Det samme gjør han på slutten begge gangene han blir dyttet. I tillegg så burde han ikke være i stand til å sette seg opp igjen og langt mindre gå etter at han blir slengt ned i stolen, slått og så sparket. Han ville trolig være bevistløs. Dessuten slutter gråtingen og hylingen med jevne mellomrom for hver gang. Så er langt ifra sikker på om dette er ekte. I tillegg er det umulig å forstå noe av kommentarene ettersom han som snakker er dansk.

Søkte etter noe helt annet, og kom plutselig inn i denne tråden, vet den er gammel og tråden var vel mer et utbrudd av frustrasjon fra Ts.

Jeg ble nysgjerrig, nå har jeg vondt, min egen feil.

Videoen det ble linket til er jo klippet, og viste ikke alt Nasiir hadde sett. Jeg synes ikke noe om å skulle dele linken til den videoen som han reagerer på (den er lett å søke opp), men etter å ha sett den selv så kan jeg iallefall med sikkerhet si at den er ekte. faen så ekte...

Endret av LadyMemoria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reaksjoner er umulige å forutsi.

Barn som er halvveis i sjokk kan slutte å gråte og begynne igjen -- da overlevelsesinstinktet sier at man skal være stille helt til man er trygg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...