Bileier Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Vanligvis er det slik at Outlook "husker" personene du sender mail til, slik at programmet kommer med autosuggestion når du neste gang begynner å skrive inn personen i "Til"-feltet. Dette fungerte de første ukene normal på min Windows 7, HP Elitebook. Uten at jeg kan se noen spesiell årsak, sluttet med ett dette å fungere. Nå er det slik (og har vært slik i et par måneder), at Outlook ser ut til å huske fra dag-til-dag basis personene som jeg skriver inn, og gir meg autosuggestion den aktuelle dag, men neste dag jeg logger på, så begynner jeg fra scratch igjen, og må inn i kontaktboken min å hente kontakten, eller skrive den fullstendige mail-adressen. Meget irriterende. Noen som har kjennskap til dette? Problem 2 (og dette kan kanskje henge sammen?) Når jeg nå skriver inn en mail-adresse (som jeg har brukt før), så bruker Outlook usedvanlig lang tid på å "tenke" før den kommer frem med et forslag. Normalt sett går dette uten videre pause, men nå kan jeg skriver: "Per Jensen", og så går det 30 sekunder før Outlook gir meg hans mail-adresse som autosuggestion. Endret 30. april 2013 av Bileier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå