Mr_Pingvin666 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har en liten web side som jeg hoster opp selv når jeg er på LAN party, og jeg tengte at det hadde vært greit med et lite chatrom i isden min, er det mulig og hva må jeg laste ned og hvor!!! Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 En Java-applett ville vært en god ting. Det er mange av dem på http://www.sourceforge.net/. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hva er vitsen med chat på siden din? folk bruker jo irc uansett. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hva er vitsen med chat på siden din? folk bruker jo irc uansett.Det var ett ubrukelig svar, og her er et til. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hva er vitsen med chat på siden din? folk bruker jo irc uansett.Det var ett ubrukelig svar, og her er et til.10 poeng til Toolshed... Det er en annen tråd som driver på nå, om nøyaktig samma saken, og der har det faktisk kommet noen fornuftige innlegg. Bare sjekk ut den! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hehe, jeg bare advarer fyren om at det ikke akkurat kommer til å bli den mest populære chatten. Når folk vil chatte går dem ikke på hjemmesida til en fyr, men derimot irc eller annet. Jeg bare nevner det Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mitt svar hjelper, faktisk. Du kan ha en IRC-applett som kobler til den serveren folk ønsker. Dermed, hvis appletten er god nok, vil folk kanskje komme til siden din. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Trokke veldig mange vil være på den chatten... Men; det finnes en passe bra på chat.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå