Majjan Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Dette er det mest elleville spillet du skyter deg gjennom i år. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Farcry 3 er alt som er galt med spille industrien... 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 30. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2013 Hva som er ihverfall er galt med spillindustrien er grinte småunger. 19 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Farcry 3 er alt som er galt med spille industrien... Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hadde de bare fikset multiplayern til Farcry 3, hadde jeg gitt det 9/10 uten problemer. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Multiplayer er da totalt uinteressant - FC3 er et strålende singleplayerspill og et av fjorårets høydepunkter pga bra atmosfære og story. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Farcry 3 er alt som er galt med spille industrien... Hva i allverden feiler det deg? Far Cry 3 er vell det FPS spillet jeg har hatt mest morro med de siste årene, og spiller fremdeles med Ziggys mod og elsker det. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva som er ihverfall er galt med spillindustrien er grinte småunger. hva i faen har unger med industrien å gjøre? er jo faen ikke de som lager spilla din smartting 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men det er de som kjøper dem. 3 Lenke til kommentar
fouri Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men det er de som kjøper dem. Vesentlig forskjell mellom de som kjøper de og de som spiller de. Tror nok ikke småungene står for hovedinntekten hos spillselskapene. Fantastisk at noen lager et slikt spill. I min barndom brukte jeg enorme summer på spillet Bad Dudes vs. Dragon Ninja, om noen spill kan klare å gjenskape den type arkadespillfølelse fortjener de å få kastet penger etter seg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Multiplayer er da totalt uinteressant - FC3 er et strålende singleplayerspill og et av fjorårets høydepunkter pga bra atmosfære og story. Ja, og siden du synes det, så vil automatisk alle andre også synes det. Ikke sant? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Snille AMD:-) Fikk jo med Bioshock og Tombraider ved 7970-kjøpet mitt, og akkurat nåh! kom denne mailen:-) Far Cry® 3 Blood Dragon is now available in the Never Settle Reloaded promotion!There’s even more good news for those of you that have already redeemed a code: we’re giving you a FREE COPY of Far Cry® 3 Blood Dragon in the email below to say thank you for supporting AMD Radeon™ Graphics! Endret 30. april 2013 av BioNor 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Småunger elsker jo Farcry 3, så skjønner ikke hvorfor noen mener de griner av det? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ja, og siden du synes det, så vil automatisk alle andre også synes det. Ikke sant? Det er da tydelig at han framfører sin egen mening, akkurat som du fremførte din? AtW 1 Lenke til kommentar
jameson Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Realzi har helt rett. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Realzi har helt rett. Da spør jeg deg og, hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare et helt fabelaktig spill. Kan ikke si noe annet! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Farcry 3 er alt som er galt med spille industrien... Hvordan kan du si dette? Her går de utenfor alt av hva som er normalt for AAA spill. FC3: Blood Dragon er et prakteksemplar på hva som burde utføres i dagens spillmarked. Her får man opp til 10 timer med spilling for 120 kroner. Dette satt i en alternativ verden med helt sprøe påfunn. De har virkelig vist at de kan og tørr å gjøre ting utenfor boksen. Jeg håper det bare kommer enda flere merkelige standalone expansions akkurat som FC3: Blood Dragon. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hvordan kan du si dette? Her går de utenfor alt av hva som er normalt for AAA spill. FC3: Blood Dragon er et prakteksemplar på hva som burde utføres i dagens spillmarked. Her får man opp til 10 timer med spilling for 120 kroner. Dette satt i en alternativ verden med helt sprøe påfunn. De har virkelig vist at de kan og tørr å gjøre ting utenfor boksen. Jeg håper det bare kommer enda flere merkelige standalone expansions akkurat som FC3: Blood Dragon. Virkelig ? utenfor boksen??? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Virkelig ? utenfor boksen??? Vennligst nevn noen andre AAA utgivere som klarer å gjøre det på samme måten som det her. Her har utviklerne bak FC3 faktisk tenkt utenfor boksen. De kunne kommet med en uberseriøs expansionpack som krevde originalspillet istedenfor dette. At du kan klage på dette her er for meg helt fjernt. Og kom gjerne med noen bedre grunner enn ingenting. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå