Cthulhu Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men er HPs hybridmodell verd prisen?Test: HP Envy X2 Lenke til kommentar
Big_Bang Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sjekk under tabellen på første side? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Atom til 6000 kroner? Wow. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vekten på en vanlig tablet er ikke 700g, slik som dere skriver i konklusjonen... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ytelsen blir nok litt i svakeste laget, jeg ville nok kanskje hatt en ULV-variant heller. Men uansett er den nok mye bedre enn Transformer-dritten fra Asus. Maskinen er sikkert fin til å legge inn Linux på. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Morsom artikkel. Alle Mac'er er lydløse. HP har lagd sine med industrivifter på 110 dB i, slik at ørepropper er obligatorisk om man er så uheldig å eie en. Men én ting skal HP ha: De kjører Linux perfekt. Og da forsvinner viftesusingen også. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Morsom artikkel. Alle Mac'er er lydløse. HP har lagd sine med industrivifter på 110 dB i, slik at ørepropper er obligatorisk om man er så uheldig å eie en. Men én ting skal HP ha: De kjører Linux perfekt. Og da forsvinner viftesusingen også. Macer er nesten lydløse så lenge du kun surfer eller holder på med tekstbehandling. Fyrer jeg opp et spill på Macbook Airen min er den ikke akkurat lydløs. 2 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Denne artikkelen trenger en ekstra runde gjennom korrekturlesingen ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå