kjall Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg lurer på om det er noen som vet om et program som egner seg til å bruke til å lage animasjonsfilm. Det jeg leter etter er et prgram som tar inn video fra et digitalt videokamera, og har en funksjon som gjør at jeg kan lagre et og et bilde ved hjelp av et tastetrykk i programmet. Skal man bruke premiere til denne jobben må man jo capture en og en frame og rename alle. Dette tar ekstremt lang tid. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har dessverre ikkje greie på animasjonsfilm, men veit at dette spørsmålet har vorte besvart fleire gongar før i år. Prøv søkefunksjonen Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Spør på dette forumet: www.storedyret.com Olve der er animasjons sjefen..han burde vite litt. AKIRA Lenke til kommentar
nette Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Animasjon tar lang tid. Jeg bruker 3Dstudio max til å lage animasjon. Når jeg skal eksportere blir det best kvalitet som .tga. Vet noen som animerte på sverd som i star wars, måtte gå inn på en og en frame for å få det til. Mye jobb, men bra resultat. Svarer neppe på spørsmålet, men... 3D studio max er animasjon med tegninger, ikke film. Lenke til kommentar
Jan Fredrik Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Hva slags animasjon snakkes det om? Hvis det er leire/figur animasjon, bruker jeg selv AnimatorDV. DV video kamera + firewire. Du kan laste ned en test på hjemmesiden deres(som jeg ikke husker i farten...). En light-variant av programmet fulgte også med et blad for noen uker siden. Jan F. Lenke til kommentar
kjall Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja det var akkurat et slikt program jeg var ute etter! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå