Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun egentlig verdt mer?


Anbefalte innlegg

Vi skjønner greia Kalkunkrøll. Du er overbevist om at du er sykt kjekk og fantastisk og således fortjener damene av den årsak alene. Du vokser opp en dag du også.

 

Det finnes jenter som også er skikkelige rasshøl på kjærlighetsfronten. Bruk og kast. Det herlige skjer når menn som Kalkunkrøll møter jenter av samme ulla. Da skjer det magisk forundring og vill maktkamp. Det er som å se på et tog kollidere. Fascinerende...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva bekrefter jeg? Slutt med hintinga di, lær deg å formidle et budskap.

Samtlige har fortalt deg hva de mener, inklusive meg selv, i ganske så klar tekst allerede. Ser på det som unødvendig å ta det opp igjen.

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke som om de har så mye å tilføre mine andre interesser innenfor trening/idrett, gaming og aksjer/foretninger.

 

 

Hvis det er kvinnesynet ditt så er vel kanskje spørsmålet ikke om hun er verdt det men om du er verdt det.

Hvis du kun er ute etter å komme ned i buksa på henne så send henne heller til et skikkelig mannfolk som vil bry seg om annet enn kjønnsorganene hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IMO burde trådstarter få over FF, for å ende "tørken".

 

Bare si til hun andre at noe annet kom opp; da viser du òg at du ikke jager etter henne, men at du har andre viktige ting i livet enn henne. Varter du opp med flott middag og vin, inviterer henne ut hele tiden osv. kan du fort enda i saksa siden du da får hele dategreia rundt det, og damer føler da at de må holde igjen. Det er derfor mer impulsive dater fungerer bedre. Bare min mening, har vært i lignende situasjoner før.

 

Ellers er avledningen, som kom temmelig kjapt i løpet av førstesiden, et ganske interessant tema, dette med verdi etc. --- kanskje noen kan åpne en ny tråd dersom de ønsker å diskutere dette?

 

Synes forøvrig mange her inne har en ganske trangsynt holdning. Det er ikke alle som ønsker familie, barn og fast forhold, på samme måte som noen ønsker å ikke ha sex før ekteskapet eller andre bare vil ha sex. Så lenge det er voksne folk som samtykker til sex, burde ingen dømme det.

Helt enig på både at han burde valgt FF, og på at to voksne mennesker som samtykker til sex er ingen andres sak. Det som derimot er forkastelig, er når (som i dette tilfellet) en mann fullt vitende om at jenta har følelser og vil ha et forhold, spiller på dette og varter henne opp med middag og date. Det sender helt andre signaler enn hva man egentli vil, ærlighet er mye bedre for begge parter, jenta slipper å bli såret, og gutten får ikke dårlig samvittighet. Scenareoet kan selvfølgelig være byttet hvor gutten har følelser og ikke jenta.

Lenke til kommentar

Det ble faktisk verdt det å avlyse med FF. Tok en råsjans og endte opp i senga med daten i går. Hun var kanskje mer estetisk vellykket enn rent seksuelt, men fortsatt digg. ga mersmak og har fått forespørsel om å en date til neste helg a, så vil nok holde det gående en stund framover. Andre som har "playet" litt her? Hvor lenge holder dere det gående?

I ditt tilfelle ville jeg ikke innledet et forhold en gang. Ærlighet er bedre enn å lure jenta til sengs..

 

Er ikke værre enn å fortelle jenta rett ut "jeg er ikke interressert i noe forhold, kun sex og vennskap". Pleier å fungere heeeeelt fint om man ikke venter til date nr. 3 fordi det sender et visst signal om at jenta ikke virker god nok.

Lenke til kommentar

Jeg støttet deg i din sak mot hun som tok benken fra deg, men her kan jeg nok ikke still meg bak deg.

 

Du må stille deg et enkelt spørsmål: er du interessert i forhold? Om nei, gå tilbake til knullevenninna di. Om ja, så bør jo denne jenta være nøyaktig det du leter etter?

 

Ei jente som kan vise seg å være så 'viljesterk' og klarer å si nei til en som er (selvbeskrevet) kjekk, veltrent og overall en catch, så bør det være et godt bevis på den troskapen hun kan love deg i forholdet. I tillegg føler jeg at jenter som klarer å holde beina samlet er jenter som har mer personlighet og har mer å by på enn fitte. Det at hun er så hard to get burde jo gjøre det hele langt mer spennende?

 

Edit: tatt fra en annen tråd

Jeg er forbanna og lei av hypersexuelle vestlige skanks som har avla fram en generasjon menn så sexgale at de gjør hva som helst for å få en smak av det gode liv.

 

Nå driter du på draget.

Endret av Eloquent
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Edit: tatt fra en annen tråd

 

 

Nå driter du på draget.

 

Jeg gjør ikke det skjønner du. Jeg gjør nemlig sjeldent eller aldri noe jeg ikke har egeninteresse av for å få sex. Jeg går ikke inn i et forhold for å få sex, jeg bruker ikke penger på klær jeg eventuelt ikke liker eller syns er for overprisa for å få sex, jeg trener fordi det er en egenpassion og ikke for å se bra ut som de resterede 90 prosentene av mediokerne på gymmen. Jeg flokker meg ikke sammen på gutteors for å sette stemninga før jeg skal ut på byen, og jeg deler ikek erobringer eller erfaringer med andre menn. Jeg har aldri wingman, jeg er aldri wingman. Ja, jeg er nok sexgal, men kun i den grad at jeg kun gjør det JEG vil for å FÅ deg JEG VIL og ikke det HUN mener jeg MÅ for å FÅ HENNE, noe resten av mennene selvfølgelig gjør ganske vanskelig, siden de har mangler på egeninteresser og kun gjør det de tror kvinner vil like.

Lenke til kommentar

ikke det HUN mener jeg MÅ for å FÅ HENNE, noe resten av mennene selvfølgelig gjør ganske vanskelig, siden de har mangler på egeninteresser og kun gjør det de tror kvinner vil like.

 

Har du fått stanga i hodet under militærpress? Det du skriver er helt latterlig og jeg klarer ikke forstå din logikk i det hele tatt.

 

Du mener at hun skal gi deg det du vil ha uten at du må ofre noe og gi henne noe hun vil ha? Hvordan faen mener du at noen skal kunne gi deg det du vil ha om du ikke er villig til å gjøre dem glade?

 

Jeg antar grunnen til at du ikke drar på guttevors, ikke snakker med gutter om damer og forhold og heller ikke wingmanner kommer av at du egentlig ikke har noen å være med. Håper for din egen del at dette ikke er sant, men jeg har vanskelig for å tro at du med din holdning klarer å bli venner med noen som ikke tenker nøyaktig som du gjør.

 

Du kan si at du trener for din egen del så mye du vil, men det skinner ekstremt godt frem i samtlige av dine poster at du er selvopptatt og veldig fokusert på ditt eget image, da du føler en pervers trang for å få frem at du er sterk og har godt utseende. Beklager for dine dårlige magemuskel-gener, forresten. Ser ut som om du har en 4-pac med unibrow.

 

 

jeg kun gjør det JEG vil for å FÅ deg

 

Woah woah woah, skal du ikke be meg ut på kaffe først i det minste?

Lenke til kommentar

Har du fått stanga i hodet under militærpress? Det du skriver er helt latterlig og jeg klarer ikke forstå din logikk i det hele tatt.

 

Du mener at hun skal gi deg det du vil ha uten at du må ofre noe og gi henne noe hun vil ha? Hvordan faen mener du at noen skal kunne gi deg det du vil ha om du ikke er villig til å gjøre dem glade?

 

Jeg antar grunnen til at du ikke drar på guttevors, ikke snakker med gutter om damer og forhold og heller ikke wingmanner kommer av at du egentlig ikke har noen å være med. Håper for din egen del at dette ikke er sant, men jeg har vanskelig for å tro at du med din holdning klarer å bli venner med noen som ikke tenker nøyaktig som du gjør.

 

Du kan si at du trener for din egen del så mye du vil, men det skinner ekstremt godt frem i samtlige av dine poster at du er selvopptatt og veldig fokusert på ditt eget image, da du føler en pervers trang for å få frem at du er sterk og har godt utseende. Beklager for dine dårlige magemuskel-gener, forresten. Ser ut som om du har en 4-pac med unibrow.

 

 

 

 

Woah woah woah, skal du ikke be meg ut på kaffe først i det minste?

 

Hvis du må gjøre noe annet enn å tilby kvinner sex, for å få sex, så anerkjenenr du at din sexualitet ikke er like mye verdt. Du er med andre ord en horekunde og hun du ligger med en hore. Hvis hun ikke ligger med deg kun for å nyte et ligg, men skal ha noe annet ut a det "for å være glad" så bruker hun sex som forhandlingskort. Jeg gjentar, det gjør henne til en prostituert. Jeg foretrekker å være ærlig, og det fungerer som regel, men er dama for fin og samtidig for dyr for hva jeg er villig til å tilby, så får hun ikke klage om forhandlingsspillet hennes faller tilbake på hennes selv, og jeg forhandlet meg til sex uten forpliktelser ved å manipulere litt.

Lenke til kommentar

Hvis du må gjøre noe annet enn å tilby kvinner sex, for å få sex, så anerkjenenr du at din sexualitet ikke er like mye verdt. Du er med andre ord en horekunde og hun du ligger med en hore. Hvis hun ikke ligger med deg kun for å nyte et ligg, men skal ha noe annet ut a det "for å være glad" så bruker hun sex som forhandlingskort. Jeg gjentar, det gjør henne til en prostituert. Jeg foretrekker å være ærlig, og det fungerer som regel, men er dama for fin og samtidig for dyr for hva jeg er villig til å tilby, så får hun ikke klage om forhandlingsspillet hennes faller tilbake på hennes selv, og jeg forhandlet meg til sex uten forpliktelser ved å manipulere litt.

 

Kjøp deg en hore eller hold deg til knullekompisen din.

Med ditt kvinnesyn fortjener du ikke en jente som ute etter et ordentlig forhold heller.

Det du sier er at du kun bryr deg om deg selv og ikke henne(utenom underlivet hennes da).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...