Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun egentlig verdt mer?


Anbefalte innlegg

*SNIP*

Du sier at du vet hun vil ha mer enn sex. Da antar jeg at du vet hun vil ha et forhold. Du vil ikke ha et forhold. Du vil bare ha et knull. Du er med andre ord helt komfortabel med å utnytte en jentes følelser for deg kun for å få deg et ligg.

 

Det kunne ikke vært mer åpenbart hvilken del av dette som er respektløst, og likevel spør du om hjelp for å finne svaret. Fascinerende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du er av samme kaliber og verdi som en voldtetksmann eller en drapsmann? Det er helt fett hva vi gjør, alle er vi like, alle fortjener vi det samme i livet?

Så at noen tjener mindre og er mindre interessert i å ha veltrent kropp enn deg gjør dem til voldtektsmenn? :rofl:

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så at noen tjener mindre og er mindre interessert i å ha veltrent kropp enn deg gjør dem til voldtektsmenn?

:rofl:

Så at noen tjener mindre og er mindre interessert i å ha veltrent kropp enn deg gjør dem til voldtektsmenn?

:rofl:

 

Så lenge en medioker kan erkjenne at det er en forskjell mellom han og voldtektsmenn, så må han også forstå at det er en differnase mellom mediokere og de av høyere rang og suksess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke giddi å kommentert hvis det ikke var for at det tydligvis er tre andre nek som er enig med deg, men idioti må ikke få stå uforsvart. Jeg tjener bedre enn henne og er bedre trent enn henne, jeg har mer kontroll på livet mitt enn det hun har hatt tidligere som har blitt ung alenemor. Det er ingenting med henne som gjør at hun er for god for meg. Er du en av de mange nautmennene som gir kvinner en verdi simpelt fordi de er kvinner? At de er verdt å ta vare på bare fordi de ønsker å bli tatt vare på å bli tilbudt mer enn bare sex? Du kjenner ingen av oss og du tar skrekkelig feil når du sier hun er for god for meg, det er jeg som er catchet hvis vi skal begynne å pirke på verdier her. Jeg gidder ikke spille med åpne kort å la mediokere få all morroa for seg selv bare fordi de er villige til å selge seg billig for sex. IKKE legg skylda på MEG for at kvinner VEGRER seg. Det er på grunn av menn som DEG og andre, som villig hopper inn i forhold med dem og lar dem flytte inn og dra nytte av at en mann skal være oppoffrende å gi kos, trygghet, være forsørgende som gjør at de holder igjen med sex og bruker noe så primitivt for å få mer enn sex tilbake, fordi du er BILLIG og er med på mye mer enn du strengt tatt hadde trengt m du innsåg at du har sexuell verdi alene og ikke behøver å kjøpe hele fordømte kua for forskyne deg av melka.

Dette ser bare mer og mer ut som en troll post, men det er nå underholdende å lese om ditt forvridde syn på kvinner og sex generelt. So I'll bite.

 

Først og fremst så framstår du i hver eneste post som en gigantisk drittsekk, hvordan kan du tro at du mer verdt fordi du "tjener mer og er bedre trent", hva har det med noe å gjøre. Til din informasjon så er det å bli forelder en av livets største gleder, og noe du for all del aldri bør bli, samfunnet er ikke tjent med flere av deg løpende rundt.

 

Ja, jeg er en av de "nautene" som faktisk syntes andre mennesker er like mye "verdt" som meg selv uavhengig av kjønn, status i samfunnet og fysisk form. Og jeg er stolt av det. Jeg er heller ikke bare ute etter å bruke kvinner for sex, jeg er ute etter forholdet, sexen er en god bonus.

 

Og i respons til det med alenemødre og velferds ordninger, så er det en av de viktigste verdiene du kan gi samfunnet. En ny person, som gir staten enda en skattebetaler i framtiden. Uansett om det hadde gått i tap, kan jeg ikke tenke på noe annet i verden mer verdt noen velferdsordninger.

Endret av Intox
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du sier at du vet hun vil ha mer enn sex. Da antar jeg at du vet hun vil ha et forhold. Du vil ikke ha et forhold. Du vil bare ha et knull. Du er med andre ord helt komfortabel med å utnytte en jentes følelser for deg kun for å få deg et ligg.

 

Det kunne ikke vært mer åpenbart hvilken del av dette som er respektløst, og likevel spør du om hjelp for å finne svaret. Fascinerende.

 

"utnytte" følelsene hennes til å få det jeg vil? Så klart. Det kalles å benytte seg av det man forjenter. Hvis jeg får noen til å like meg som vil jeg benytte meg av det til å få sosial omgang. Hvis en arbeidsgiver syns jeg er rett mann så vil jeg benytte meg av det til å få meg en jobb. Skal jeg skjemmes over det eller?

Lenke til kommentar

Så du er av samme kaliber og verdi som en voldtetksmann eller en drapsmann? Det er helt fett hva vi gjør, alle er vi like, alle fortjener vi det samme i livet?

 

Nå gjorde du det den yngre genrasjonen kaller og gå "Full retard". Jeg snakker om at det er tragisk og sette verdier på et menneske ut ifra økonomi og utseende, Og ja alle mennesker er like mye verdt i mine øyne men selvfølgelig fortjener ikke alle mensker det samme livet, Er man kriminell/drapsmann/voldektsmann osv får man det livet man gir seg selv, som kriminell og man blir behandlet deretter.

Lenke til kommentar

Så lenge en medioker kan erkjenne at det er en forskjell mellom han og voldtektsmenn, så må han også forstå at det er en differnase mellom mediokere og de av høyere rang og suksess.

Eneste forskjell på en i middelklassen og en med høyere inntekt er de økonomiske verdiene.

Ikke verdien i mennesket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"utnytte" følelsene hennes til å få det jeg vil? Så klart. Det kalles å benytte seg av det man forjenter. Hvis jeg får noen til å like meg som vil jeg benytte meg av det til å få sosial omgang. Hvis en arbeidsgiver syns jeg er rett mann så vil jeg benytte meg av det til å få meg en jobb. Skal jeg skjemmes over det eller?

Å herregud, du er en magisk mann. Du burde vært født for ... tusen år siden. Du hadde glidd rett inn (pun intended).

 

Fra og med nå skal jeg bare lene meg tilbake og nyte dette varme popcornet. Lykke til med å forstå hvorfor du får så mye kritikk for din tankegang, jeg ser frem til og lese innleggene dine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om du leser posten så er det flere moralsk korekte inlegg her som har over 10 "likes" og det er mye på dette forumet så her er mange enig med de som har ting på rett hylle og ikke bare er ute etter og få tømt seg, Jeg har faktisk aldri sett en trådstarter bli kjørt så fort over før xD

 

 

Jeg så det.. Jeg er stolt av dere <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at en psykopat er en som klarer og vise full forståelse for andres følelser men velger og ignorere dem eller bruke dem til egen vinning. Så ja.

 

:blush:

Husk at en psykopat er en som klarer og vise full forståelse for andres følelser men velger og ignorere dem eller bruke dem til egen vinning. Så ja.

 

:blush:

 

Diagnosene henger løst også ser jeg når man er tom for argumenter.Hva så om jeg skulle vært en psykopat? Jeg ville fortsatt hatt behov for nærhet og intimitet som alle andre og benytter meg av det jeg har gjort meg fortjent til.

Lenke til kommentar

Hurra! Noen/noe er stolt av meg!

 

..eller var denne myntet på alle andre enn meg?

 

Jeg kan sikkert være stolt av deg jeg om andre ikke vill !

 

Diagnosene henger løst også ser jeg når man er tom for argumenter.Hva så om jeg skulle vært en psykopat? Jeg ville fortsatt hatt behov for nærhet og intimitet som alle andre og benytter meg av det jeg har gjort meg fortjent til.

 

Hvorfor har du fortjent dette ? Fordi du har bra økonomi og trener og tar vare på deg selv ? Derfor mener du at det er korekt og bruke jenter som en "is" til belønning, Slikke dem for så og kaste pinnen når du er ferdig ?

 

Vet ikke helt hvem som er tom for argumenter når du begynner og dra drapsmenn og voldektsmenn inn i dette :wee: Når jeg leser dine inlegg så ser jeg egentlig bare en kar som står og slår seg selv i trynet

Endret av Eriksendrul
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjerp deg. Det er ikke sånne som meg som er skyld i dine issues. Det er at du mener du fortjener mer og skal ha mer enn bare sex, for å ha sex med noen, som gjør at du styrer unna folk som har et sunt og objektivt syn på sex.

 

Jeg har da ingen issues med det så lenge det er lov å takke nei...

 

Alle normale menn aksepterer et nei...

De andre vil nok uansett miste den helt store lysten etter et ballespark og en god dose pepperspray...

 

Jeg tror dog ikke du vet hva slags forhold jeg har til sex, men virker derimot som du ser ned på kvinner og bruker dem kun for et formål.

 

Men det er bare slik jeg oppfatter det altså...

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert være stolt av deg jeg om andre ikke vill !

 

 

 

Hvorfor har du fortjent dette ? Fordi du har bra økonomi og trener og tar vare på deg selv ? Derfor mener du at det er korekt og bruke jenter som en "is" til belønning, Slikke dem for så og kaste pinnen når du er ferdig ?

 

Fordi hun eventuelt lar meg. Jezuz.

Lenke til kommentar

Dette ser bare mer og mer ut som en troll post, men det er nå underholdende å lese om ditt forvridde syn på kvinner og sex generelt. So I'll bite.

 

Først og fremst så framstår du i hver eneste post som en gigantisk drittsekk, hvordan kan du tro at du mer verdt fordi du "tjener mer og er bedre trent", hva har det med noe å gjøre. Til din informasjon så er det å bli forelder en av livets største gleder, og noe du for all del aldri bør bli, samfunnet er ikke tjent med flere av deg løpende rundt.

 

Ja, jeg er en av de "nautene" som faktisk syntes andre mennesker er like mye "verdt" som meg selv uavhengig av kjønn, status i samfunnet og fysisk form. Og jeg er stolt av det. Jeg er heller ikke bare ute etter å bruke kvinner for sex, jeg er ute etter forholdet, sexen er en god bonus.

 

Og i respons til det med alenemødre og velferds ordninger, så er det en av de viktigste verdiene du kan gi samfunnet. En ny person, som gir staten enda en skattebetaler i framtiden. Uansett om det hadde gått i tap, kan jeg ikke tenke på noe annet i verden mer verdt noen velferdsordninger.

 

Du snakker om eksistensielle rettigheter. Alle har grunnleggende rett til å eksistere, jeg har ikke rett til å nekte noen det. Men det er forskjell på hva vi fortjener og hva vi har å tilføre andres liv. Takk, kryss fingrene, jeg håper jeg aldri blir forelder selv, å bli pålurt barn er mitt verste mareritt.

 

Om hun "lar deg", Vil du da ignorere det om hun faktisk forteller at hun har følelser og bare vil gjennomføre det hvis det er noe seriøst mellom dere ? Eller vil du fortsette noe som kan bli til et forhold ?

 

Hva har følelser med noe å gjøre. Blir hun liksom mindre forelska om jeg sier nei til sex med henne? Har hun gitt fra seg noe dyrebart om hun ligger med meg? Har hun tapt noe? Nei. Så selvfølgelig vil jeg ha sex med henne hvis hun byr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...