kallee Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei. Jeg bruker en vanlig tv antenne (bra sådan) som jeg kjører inn i kortet. Når jeg søker får jeg fram NRK og TV2 greit. Men jeg ser det ligger flere kanaler der som er veldig uklar og jeg klarer ikke og søke de inn. Vil tro det er NRK2 og TV-Norge, har lest at flere her har søkt inn de 2 kanalene med vanlig tv antenne. Noen som har noe tips til hva som kan gjøres? et bedre program? ett eller annet som kan gjøres for å få inn de 2 kanalene. Vet ikke om det er mulig, men når jeg leser at flere har fått det til med vanlig antenne så må jeg spørre Takker for alle svar. Har et MSI Tv@nywhere Master Tv-kort Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvis du får inn antydninger til kanalene vil jeg ikke tro det er programmet som gjør at du ikke får dem inn bra... Er nok signalstyrken generellt... Jeg vil nesten tro at du enten må få en større antenne (kanskje en antenneforsterker hjelper??) eller bare glemme det... Sendes Tv norge og NRK2 analogt lengre?? (har bare benyttet parabol og kabeltv de siste 5 årene så jeg aner ikke....) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Mange steder sender NRK2 med vertikal polarisering. Du må da ha en antenne til, den må monteres "på høykant". Kikk hos naboene så ser du kanskje slike antenner. Slike signaler blir veldig svake på en vanlig antenne, derfor vil du ikke få det inn. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hvis du får kanalene inn på tv'en (hvis du har en sånn ting då) kan du jo prøve å koble pc'en til samme "kilde"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå