Realzi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Forstod du ikke at jeg prøvde og se ting fra deres side, Endret 1. mai 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg ville ikke akkurat si at du prøvde. Du argumenterte vel heller imot "deres" side. EDIT: Og på hvilken måte blir et spill bedre ved å være mer foggete og uklart? Endret 30. april 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 what? Lol hver gang jeg prøver og respektere en type fans så spytter de meg bare i fjeset. Forstod du ikke at jeg prøvde og se ting fra deres side, jesus christ. Du fikk det ikke til. Ingenting du kom med var overhode sympatiserende. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Javel kanskje jeg ikke skrev et godt inlegg, men hva jeg prøvde og få fram er at GTA V ville vert mye penere visst det var laget for PC. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Dette ser bare helt fabelaktig ut. Ser nesten ut som fra en annen planet Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Javel kanskje jeg ikke skrev et godt inlegg, men hva jeg prøvde og få fram er at GTA V ville vert mye penere visst det var laget for PC. Vedder for at nye GTA er skrevet for nyeste PS4 og Xbox 720 (wathever the name) og så nedgradert for en tidlig realise for PS3 og X360. Ryktene går jo om at Rockstar annonserer spillet til PS4 den 16mai og PS4 arkitekturen bygger på en PC så da vil det være en enkel match å porte det perfekt til PC innen rimelig tid. Men hovedgrunnen til at rockstar generelt velger konsoller er nok piratdriiiiten... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Trevor er min favoritt Alle 3 er min favoritt XP Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg forstår at folk som liker PC best blir skuffet, særlig siden GTA-serien startet på PC. Jeg har testet alle GTA-spillene på PC, og alle har vært bedre til PC, jeg likte de veldig godt. GTA4 var riktignok dårlig portet, så selv om det så bedre ut, var det dårlig optimalisert. Jeg har ikke svaret på dette, men spillet føles bedre på PC, bare se på grafikken - mindre tåke. Alt blir bedre på PC. Jeg forstår at folk som liker Pc best blir skuffet, men helt siden ps2 så har Gta rett og slett blitt et konsoll spill. Jeg har testet alle gta spillene til ps2 på pc, men spillene passer ikke med pc, jeg likte ikke det i det hele tatt. Pluss at spillene blir litt klarere , men det passer bedre når det var litt foggete for det passet inn siden grafikken ikke var det beste. Jeg har ikke svaret på dette men spillet føles bedre på konsoll og siden dette er laget til konsoll og (bare se på grafikken) så blir det ikke serlig bra på pc. Svaret på dette kan enkelt løses med matematikk, da grafikk er matematikk, og dermed kan også svaret være meget objektivt. 1. Du sier at det er bedre med nedsatt skarphet (kan være pga lavoppløste teksturer stikker mer ut, og få polygoner). Grunnen til at det er blast med PS2 er pga kompositt-kabel, samt lav oppløsning. Sett oppløsningen i spillet til 480p på PC og koble til en svært dårlig kabel (f.eks kompositt) til TVen, samt deaktiver Anti-Aliasing og Anostrophic Filiterring så har du samme grafikk. Forskjellen er at du faktisk kan gjøre noe med det på PC. Du kan velge å øke skarpheten litt (eller mye), øke kantutgjevningen og filterene kan gjøre at teksturene i det minste beholdt sin maksimale skarphet, og dermed vil spillet se optimalt ut på en PC, uansett hvordan du vrir og vender på det. 2. Ja, GTA4 krevde mye av en PC og var ingen god porting. Allikevell så hadde PC-brukere mulighet til å ha høyere oppløsning (Full-HD eller mer), bedre synsvinkel/flere skjermer, kantutjevning etc. som vil få grafikken til å bli smoothere, og det er få som vil argumentere for at 16xAF og f.eks 8xMSAA ser bedre ut en ingen. At noen synes det blir FOR høy oppløsning kan lett senkes med et tastetrykk eller to. 3. Det blir seende nøyaktig likt ut på en PC som på konsoll når du setter de samme instillingene. Så om man til så grasalt nivå har vent seg til konsollen og derfor ikke liker at grafikken er bedre på PC, så er det bare å senke grafikken ned til konsollene sitt nivå. I tillegg har man mulighet til å unngå såpass kraftige framedrops og dårlig ytelse som man får i GTA 4 til tider på konsoll. Det er vinn vinn, og om man liker litt lavere skarphet og grafikk, ja så blir det bare billigere og bedre ytelse på PC. Endret 1. mai 2013 av Andrull Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 På gta IV sliter jeg med framerate på mitt system. Det er en elendig port, og nesten uspillbar. Fortsatt er det bedre framerate og grafikk som han over her sa. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 http://www.vgleaks.com/gta-v-for-pc-listed-by-german-retailers-possible-special-edition-detailed/ Lekkasjer som dette ender som regel opp med å bekrefte PC-utgaven. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 http://www.vgleaks.com/gta-v-for-pc-listed-by-german-retailers-possible-special-edition-detailed/ Lekkasjer som dette ender som regel opp med å bekrefte PC-utgaven. Tviler Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 http://www.vgleaks.c...ition-detailed/ Lekkasjer som dette ender som regel opp med å bekrefte PC-utgaven. Lol nei, Rockstar sender ikke ut informasjon til forhandlere før de offisielt har annonsert et spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Spill har blitt avslørt på denne måten mange ganger. Amazon er ekstremt flinke til å lekke lanseringer før spillene er annonsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå