sblindheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Fikk omsider mitt nye minnet i går og startet øyeblikkelig å installere windows XP på nytt.... tok ikke tiden, men føltes som ca 3-4timer!!!! det tror jeg er tidenes lengste nyinst. av XP... (se sign for specs av HW) når endelig installasjonen er ferdig går pcen like treigt... som om du har puttet xp på en AMIGA!!! skummelt... noen som har noen ideer om hva som kan gjøre det? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 prøv å ta ut minnet og se Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 å se hva? har jo kun den ene brikken... om jeg tar ut minnet vil den jo ikke starte... men må se meg rundt om etter en annen brikke å teste med da... Noen flere ideer??? Det er ikke sisken som er gåen, ettersom at om jeg putter den i en annen maskin så går alt normalt... Kan det være HK'et??? en eller annen del av idekontrolleren kanskje?? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det kan være at harddisken snart tar kvelden. Min PC ble som sirup en liten stund før dette skjedde Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Opplevde det samme selv for en uke siden. På et Shuttle kabinett... Brukte ca 3,5 time på Xp installasjonen. Låne annen ram, prøvde på nytt, da tok det ca 40 min Så det er nok stor sansynelighet for at du har samme problem som jeg hadde... Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Det kan være at harddisken snart tar kvelden. Min PC ble som sirup en liten stund før dette skjedde om du leser lenger oppe så funker disken utmerket på en annen PC.. (med min windows installasjon på.. og også med en fersk installasjon på den andre pcen..) Rammen er jo helt ny, (erstatning fra tidligere ødelagt ram) fikk den lørdag.... er jo litt rart at det er den som er gåen... så jeg holder en knapp på at det er hovedkortet som har tatt kvelden og venter på det nye.. (A7N8X Deluxe) på vei hjem fra komplett As We Speak!! skal komme tilbake å si om det var det som hade gitt seg (HK asså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå