Gå til innhold

Pcen er skummelt treig!!

Anbefalte innlegg

Fikk omsider mitt nye minnet i går og startet øyeblikkelig å installere windows XP på nytt.... tok ikke tiden, men føltes som ca 3-4timer!!!! det tror jeg er tidenes lengste nyinst. av XP... (se sign for specs av HW) når endelig installasjonen er ferdig går pcen like treigt... som om du har puttet xp på en AMIGA!!! skummelt...

noen som har noen ideer om hva som kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å se hva? har jo kun den ene brikken... om jeg tar ut minnet vil den jo ikke starte... men må se meg rundt om etter en annen brikke å teste med da... Noen flere ideer??? Det er ikke sisken som er gåen, ettersom at om jeg putter den i en annen maskin så går alt normalt... Kan det være HK'et??? en eller annen del av idekontrolleren kanskje??

Lenke til kommentar
Det kan være at harddisken snart tar kvelden. Min PC ble som sirup en liten stund før dette skjedde

om du leser lenger oppe så funker disken utmerket på en annen PC.. (med min windows installasjon på.. og også med en fersk installasjon på den andre pcen..)

Rammen er jo helt ny, (erstatning fra tidligere ødelagt ram) fikk den lørdag.... er jo litt rart at det er den som er gåen... så jeg holder en knapp på at det er hovedkortet som har tatt kvelden og venter på det nye.. (A7N8X Deluxe) på vei hjem fra komplett As We Speak!! skal komme tilbake å si om det var det som hade gitt seg (HK asså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...