N o r e n g Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Flere kilder som hevder at det kommer med 5BG, så vi får se 150% økning i VRAM uten å øke prislappen? Jeg tror det når jeg får se det. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Så 780 vil ikke bli sett på som toppmodell lengre? 680, 580, 480 og 280 har alle blitt sett på som toppmodell, så synes det er litt rart å endre på det nå selv om vi har Titan. Titan ultra/titan II blir den nye toppmodellen. Lenke til kommentar
Pusekatten Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vil bare si at gtx x80 har alltid vært nvidia sine toppmodeler. Gtx 285 var jo det samme kortet som 280, bare med 55nm. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Både AMD og Nvidia har tatt ett kjempesteg fremover med sine toppmodeller, nå skal distansen fragmenteres og kyrne skal melkes til det svir i spenene.. Velkommen til fremtiden, hurra for "fremskrittet" 4 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) h0ih0i - der oppsummerer du situasjonen bra! Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare positivt at det kommer nye kort for da presses de gamle ned i pris. Tviler på at Ultra/Titan 2 blir dyrere enn nåværende Titan så kanskje Titan havner på mer akseptabelt nivå og da må jo 680 ned i pris igjen. Domino effekt dette noe jeg elsker 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 gtx 780 kommer med 5GB!TvilsomtPå tide disse "Topp" kortene kommer med vannkjøling som standard, til samme prisEr ihvertfall det jeg venter på, for er litt lat og "grådig", betaler ikke for en fullgod luftkjøler, bare for å bytte den ut men en bedre vannkjøler..Hvorfor det? Av de få som bygger PC selv kan du regne med at en brøkdel av dem kjøper toppkortet til Nvidia, og av de få som kjøper toppkortet kommer enda en brøkdel av disse til å montere det i en vannkjølt PC, det blir et voldsomt nisjeprodukt.Nvidia går dessuten ikke entusiasten lengre, de går etter der penga ligger. På tide vi får det valgfritt, som vi har på CPU, uten reodor-felgen løsninger og/eller overpriset produkter Ikke mye valg på GPU, stock eller vannkjøling... bleh.. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 På tide vi får det valgfritt, som vi har på CPU, uten reodor-felgen løsninger og/eller overpriset produkter Ikke mye valg på GPU, stock eller vannkjøling... bleh.. og hvor mye penger er du villig til å betale for å slippe og montere blokka selv? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det står i artikkelen om ryktene stemmer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Flere kilder som hevder at det kommer med 5BG, så vi får se De samme kildene hevder også at prislappen skal havne på >$800, min tankegang var at Nvidia ikke er villige til å selge et "Titan LE" til $500 Noe annet ryktene hevder er at 780 skal være 30% raskere enn 770, og at 770 skal være <5% raskere enn 760 Ti, en slik lineup vil jo være enda mer rotete enn det de har nå. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Noen rykter om hvordan ytelsen på 780 vil være iforhold til Titan? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen rykter om hvordan ytelsen på 780 vil være iforhold til Titan? Alt i alt så vil det bare være rykter, så ville ikke ha brydd meg noe særlig om det. Eneste som er sikkert er at de vil fortsatt la titan være sitt flaggskip. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå