-kga- Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Dark age of camelot: Hvor gammalt er det? er det tillegs pakker til det? hva slaks karakterer har det fått? hvor mye koster det i månten? Dark Age of Camelot er fra 2001. Samme året som Anarchy Online. EverQuest kom i 1999. Dark Age of Camelot fikk svært gode kritikker da det ble lansert, fordi det hadde mange kvaliteter andre onlinespill ikke hadde. Det koster omtrent 100 kr i måneden å spille. Det samme som alle andre onlinespill, inkludert Anarchy Online. Dark Age of Camelot har et stilig "end game". Når du er blitt stor og mektig tar du del i krigen mellom de tre kongedømmene. Mot andre spillere altså. hehe. jeg beklager den andre posten, jeg glemte helt at jeg hadde spurt om noe av det samme her :oops: edit: jeg bryr meg ikke om at det må være enkelt og komme igang med mer, bare det er morro å spille. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Dark Age of Camelot er moro, og anbefales. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Dark Age of Camelot er moro, og anbefales. jeg finner ikke noen omtale om det på gamer.no, har dere ikke anmelt det? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Dark Age of Camelot er moro, og anbefales. jeg finner ikke noen omtale om det på gamer.no, har dere ikke anmelt det? Nei, dessverre har vi ikke anmeldt Dark Age of Camelot. Jeg kunne tenkt meg å gjøre en slags "feature" på det engang, dog, men det må bli i fremtiden. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 er det noe annet og gjøre i DAOC en og bare levle opp med og drepe? som og lage ting, trene dyr, smugle saker og den slaks ting. det er noe som gjør at jeg syntes SWG ser bra ut. det at man kan trene dyr, smugle, lage ting og alt det andre. hvordan er AO i dette? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 man kan lage våpen, skjold, rustninger++ men best av alt: siege weapons, for å bruke i Realm vs Realm Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 jeg klarer ikke å bestemme meg mellom SWG og DAOC. siden man må betale måndentlig for og spille vil jeg være helt sikker på mit valg, og det gjør det vannskelig. Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ser DAOC har gått ut av listen til Akersmic. Er det ikke mulig å få kjøpt kun originale DAOC? Du må vel ha fullversjon DAOC for å få lagt inn Shrouded Isle? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Pokker, hvordan har denne tittelen unngått mitt årvåkne øye? Man bruker ikke ordet "hvem" om skjermkort, mmorpg'er, websider og andre gjenstander, for SVARTESTE BARTESTE! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg klarer ikke å bestemme meg mellom SWG og DAOC. siden man må betale måndentlig for og spille vil jeg være helt sikker på mit valg, og det gjør det vannskelig. Jeg hadde valgt Dark Age of Camelot, og heller ventet 6-12 måneder før jeg hoppet på Star Wars Galaxies. Det krever en del oppdateringer og Space-ekspansjonen før det kan "ta av". Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Pokker, hvordan har denne tittelen unngått mitt årvåkne øye? Man bruker ikke ordet "hvem" om skjermkort, mmorpg'er, websider og andre gjenstander, for SVARTESTE BARTESTE! begyner du og bli slephent når du skriver sån så kan du være sikker på at jeg skal huske og skrive hvem neste gang og foresten, hva skal jeg skrive? hvilken? hva? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 foresten, hva skal jeg skrive? hvilken? hva? "Hvilken" gjør jobben aldeles ypperlig. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Psilo, tør eg spørra ka du e utdanna som i vikligheten? Og ikkje drøm om å retta på meg eingang. Skrive dialekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Psilo, tør eg spørra ka du e utdanna som i vikligheten? Allmennfaglig utdannelse, lett krydret med bedriftsøkonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå