Rassi Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 jeg klarer ikke å kjøre windows update: når jeg åpner siden så står det: "Web-området for Windows Update er oppdatert. Hvis du vil oppdatere programvareversjonen og bruke Windows Update, velger du Oppdater nå." jeg trykker oppdater, men da refresher siden til den samme. så jeg kan ikke oppdatere. noe som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 jeg klarer ikke å kjøre windows update: når jeg åpner siden så står det:"Web-området for Windows Update er oppdatert. Hvis du vil oppdatere programvareversjonen og bruke Windows Update, velger du Oppdater nå." jeg trykker oppdater, men da refresher siden til den samme. så jeg kan ikke oppdatere. noe som kan hjelpe meg? Så fram til jeg vet er det to alternatitiver. 1: Du bruker ikke IE, det er det eneste Windows Update støtter 2: Det er stor pågang på serveren i øyeblikket og du kan prøve en time eller to senere Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 jeg bruker IE til windows updates, men bruker opera til vanlig surfing. dette problemet har vært over lang tid. ca 1 uke Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er dato og år riktig på pcen din ? Det kan faktisk være så enkelt :-) Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 hm.. dato og klokkeslett funger fint. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hm.. dato og klokkeslett funger fint. Det er viktig for windows update at dato og år er riktig. Dersom du f.eks har resatt bios og har 2002 istedet for 2003 så får du ikke oppdatert. Det var det jeg mente med å spørre om dato og klokke var riktig... Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 datoen er korrekt i bisoen også. noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå