Gå til innhold

Nerders hat til suksessfulle personer

El-Hadji

Anbefalte innlegg

Hvorfor er alle pc-interesserte alltid negative til de som gjør det godt i verden? det er helt sykt hvordan dere hele tiden klager over de som gjør det bra. Jeg leste en trå her om den beste hip-hop artisten/sangen. der skrev noen at de likte Eminem. da kom alle de "erfarne" brukerene og klaget på at det var "populær-musikk" og de mente folk som neste ingen hadde hørt om var best fordi de hadde en slags "sjel". Det samme med f.eks Bill Gates. Derer sjeller ham ut og kaller han grisk osv. det er faktisk en grunn for at han har kommet dit han er og blitt en av verdens rikeste menn.

'

Personlig tror jeg bare alle dere er misunnelige og dere klare ikke å leve med at andre gjør det bedre enn dere! Dere burde heller være imponert over hva de har klart istedenfor å tro at dere ALLTID vet best...

ps. jeg vet at dette blir som å banne i kirka, men jeg måtte bare få det ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle har forskjelige smak når det gjelder musikk .. grunnen så mange nerder hater eks eminem er fordi eminem sine fans er somregel 13-14år gammle .. nerder er somregel mye elder og hører på bedre musikk ...

grunnen nerder hater bill gates er fordi han og firmaet hans kjører små bedrifter i bakken ved å presse de ut av markedet ..

og firmaet hans lager møkk varer .. som alle må ha eller så havner man litt utenfor dagens verden hvor allt er laget rundt Windows .. og ikke alle gidder å lære seg linux ..

Lenke til kommentar
blabla

Det er sånn mennesker er, det.. ikke bare pc-brukere. :)

Selv mener jeg det samme som deg, Bill Gates og Microsoft vil, som alle andre bedrifter, tjene penger.

Liker ikke rap/hip-hop, men Eminem har faktisk laget mye bra.. jeg var meget imponert over det siste albumet. Om fjortiser hører på samme musikk som meg, bryr meg midt i rompen.

Det står så utrolig mye mer respekt av å ikke prøve å skjule hva man liker, enn det gjør av å være en "bedreviter" som følger diverse hatbølger! :woot:

Lenke til kommentar

Om fjortiser hører på samme musikk som meg, bryr meg midt i rompen.

:yes::woot:

Eminem står for kvinnehat og dopmisbruk... JEG syntes ikke det er KULT i hverfall, grunn nok til å hate musikken for meg!

Hvem har sagt at han gjør det?

Ikke han selv iallefall.

Hvis du snakker om tekstene hans er det ikke noe han står for. Kun fiksjon, noe han understreker ofte.

F.eks bare hør: Eminem - Criminal og Eminem - Who Knew

Lenke til kommentar
Det samme med f.eks Bill Gates. Derer sjeller ham ut og kaller han grisk osv. det er faktisk en grunn for at han har kommet dit han er og blitt en av verdens rikeste menn.

Jepp, det er en fin blanding av flaks, løgn, sluhet, kriminalitet og monopolvirksomhet. Og bittelittegrann ett bra produkt.

Lenke til kommentar
Det samme med f.eks Bill Gates. Derer sjeller ham ut og kaller han grisk osv. det er faktisk en grunn for at han har kommet dit han er og blitt en av verdens rikeste menn.

Jeg har skrevet ikke mindre en 3(!) innleveringer om hvorfor Bill gates fortjener pengene sine.

Så en ting som plager MEG er det at du skal generalisere så fælt! Hører på rap jeg. Metal også. Men jeg er MEGET selektiv over hva slags musikk jeg hører på da.

Lenke til kommentar

Bah bill gates er kul han. Nerder liker å hate autoriterer og lignende.

Jaja at bill gates har roen når det gjelder bussines triks som å kjøpe opp firmaer og alt det der for å få mer makt er jo noe alle andre også gjør men det er bare fordi han har så mye penger at alle hater han. Du kan si mye dritt om bill gates men ikke kom her og si at han ikke bruker pengene sine godt. Han har netopp (igjen) gitt enorme mengder penger til forskingn av malaria viruset som dreper flest barn i verden akkurat nå. Var snakk om 165mill dollar eller noe 1.2milliarder kroner. Eg vet ikke om noen andre enkelt personer ELLER organisasjoner som gir så mye penger.

Lenke til kommentar
Han har netopp (igjen) gitt enorme mengder penger til forskingn av malaria viruset som dreper flest barn i verden akkurat nå. Var snakk om 165mill dollar eller noe 1.2milliarder kroner. Eg vet ikke om noen andre enkelt personer ELLER organisasjoner som gir så mye penger.

Riktig det. Han har gitt så sinsykt mange milliarder til research og slike ting. Så jeg synes folk burde la han være ifred jeg. Greit nok han tjener penger ,men det er ikke noe forbanna jantelov her!

Lenke til kommentar
Vi har vel glemt Telenor i diskusjonen. :p

Ja jeg hater Telenor!

Øy! Ikke diss jobben min :D *fakturere Killer_DT *

Sett at Killer_DT ikkje benytter seg av wannabe-monopol-på-alle-it-tjenester-i-norge-bedrifta då :D

Uansett, syns det er teit med sånne som microsoft, som ikkje lar mindre selskap slippe til fordi dei vil ha monopol. Hadde f eks vert masse billigere å kjøpe div. programmvare om det hadde vert stor konkurranse mellom MS og et anna gigantselskap. Er igrunn som ATI vs nVidia og AMD vs intel, begge presser prisane til kverandre nedover, which is good for us consumers :D

Lenke til kommentar

[quote name="arve87Uansett' date=' syns det er teit med sånne som microsoft, som ikkje lar mindre selskap slippe til fordi dei vil ha monopol. Hadde f eks vert masse billigere å kjøpe div. programmvare om det hadde vert stor konkurranse mellom MS og et anna gigantselskap. Er igrunn som ATI vs nVidia og AMD vs intel, begge presser prisane til kverandre nedover, which is good for us consumers :D[/quote]

Ikke ta det så seriøst. Dette er Søppel.

Lenke til kommentar
Hadde f eks vert masse billigere å kjøpe div. programmvare om det hadde vert stor konkurranse mellom MS og et anna gigantselskap. Er igrunn som ATI vs nVidia og AMD vs intel, begge presser prisane til kverandre nedover, which is good for us consumers :D

Da venter vi bare på et selskap som faktisk utvikler en verdig erstatning for Windows, da (og, nei, Linux teller ikke). Det skal være enkelt å bruke, av typen "putt inn et nytt skjermkort, sett inn cd med drivere, og vips, det funker", eller "(*ballong*)Jøje meg, her ser jeg at du har flesket til med en dritbra Intellimouse Explorer 3.0. La meg installere driverne for deg, sånn at du slipper å bry hodet ditt med sånt tøys.", spill skal kunne kjøre helt ypperlig, og gamle sekretærer som er vant med Word og kabal skal kunne føle seg som hjemme med en gang. Jeg holder ikke pusten, iallefall.

Lenke til kommentar

Skal si meg enig i at microsoft har mange tvilsomme sider når det kommer til foretningsetikk, men synes at ms faktisk lager mange gode produkter. I windows funker alt med en gang. Neste, neste, neste, ferdig er nesten så lett som det kan bli. Når stabiliteten i tillegg har blitt veldig bra, synes jeg ikke det er så mye os'ene kan kritiseres for. De lager også greie programmer, gode spill, og bra hardware-produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...