Richard`n Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei! Jeg har problemer med å få flyttet mp3er som ligger på hd min. Spesiellt de som nylig er lagt til hdèn.. Får feilmelding at et program bruker fila og kan ikke flyttes. Det er inget program startet av undertegnde som bruker den fila... Så hva kan jeg gjøre for å ordnet opp i problemet? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Et lite stalltips: Bruk Nero til å slette de. Vet ikke hvorfor det funker, men det har vertfall redda pc`n fra å bli pælma ut vinduet flere ganger. Lykke til! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Feil på filsystem / partisjons tabell. Kjør et av de mange disksjekkings programmene, f.x Norton's. Eller enda bedre: formater partisjonen / disken. (En god grunn til at man bør ha flere partisjoner, så man slipper å slette hele disken.) -pg Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Takker for svar, men tingen er den at jeg har for 1 mnd siden reinstalert og "full" formatert disken. Alikevel får jeg slike "et program bruker filen" feilmeld. Kan forøvrig sammenlignes med problemene xp har me avi filer, bare at mp3ène ikke bruker full cpu kapasitet.. Noen fler forslag? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har du samme problem i safe modus? -pg Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 tror ikke det blir det problemet i Safe mode nei. det er jo en grunn til at jeg har all mp3`en min på en egen partisjon også vet dere. selv om jeg ikke har problemer med å slette dem da. tingen er at hvis du sletter ting fra Safe mode så blir det borte forever. men hvis du sletter det fra Windows vanlig modus så går det an å få det tilbake igjen. derfor: konklusjonen er: ikke tull for mye i safe mode, du vil angre på det. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er du sikker på at du ikke har kazza eller et anet fildelings program som laster opp fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå