V. Haugen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 "Vi har endret en del ting her," lyder velkomstmeldingen.Dette er nytt i Google Play Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fyrsteinntrykket er ikkje særlig bra, misliker sterkt at det berre er plass til fire store ikoner om gangen på listene. Det tar jo ei evigheit å scrolle seg nedover i lista. 3 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har testet nye utgaven i noen uker nå. Helt ok oppdatering, men ingen WOW-faktor. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg også lastet ned .apk filen for noen uker siden og ble heller ikke veldig imponert. Jeg skulle ønske at Google kunne gjort film, tv og bøker tilgjengelig også i den norske butikken, da hadde oppdateringen vært mer velkommen. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tok ikke helt av dette her nei... Trodde egentlig denne oppdateringen skulle komme sammen med Android 5. Ja ja, da får vi kanskje en smakebit på hva som kan vente oss med Key Lime Pie da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kom den først nå? Har hatt den siden den ble lekket for ukevis siden Var ikke helt glad i det nye designet etterhvert, men nå klarer jeg meg ikke uten. Lenke til kommentar
olae123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har en Galaxy Note 2. Funker ikke å oppdatere hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Fortsatt rotete og vanskelig å finne noe "nytt". Ellers er dette veldig relevant i forbindelse med kategoriseringen i GP og generell uoversiktlig kaos: http://www.reddit.co...nnoys_me_to_no/ Endret 30. april 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har hatt den et par uker. Mye penere design og mer oversiktlig. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har Galaxy S3 og får kun den gamle Play-butikken. Ikke spor av noen oppdateringer til den. Har slått av og på telefonen og, men ingen endringer. Lenke til kommentar
Uncledeewz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy! 2 Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy! Det virker ikke på min s2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy! På norsk blir dette "innstillinger, "programstyring" og "tøm data" (under Google Play Butikk). Endret 30. april 2013 av Superparanoid Lenke til kommentar
Jabbathejust Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 For de som ikke får den nye play store, gå inn på innstillinger på tlf og velg application manager (har tlf på engelsk). Finn google play, slett cache og gå inn på play store igjen. Enjoy!På norsk blir dette "innstillinger, "programstyring" og "tøm data" (under Google Play Butikk). Er ikke cache tøm mellomlager Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Dere som ikke har mottatt oppdateringen kan laste den ned her. (http://bit.ly/16KQzXD) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Skulle ønske man kunne velge å skjule spill fra topplistene. AtW Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Designet er bedre, men synes at det er for lite informasjon som vises uten at man må scrolle. Dårlig optimalisert for høyoppløste skjermer. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Det ser helt forferdelig ut rett og slett. Slitsomt å se på er det også. Liker dårlig at det er plass til så lite på skjermen på en gang. . Hva skal man med så ufattelig svære ikoner? Det finnes en mellomting... Er den dette myntet på gamle og svaksynte? Helt bak mål spør du meg. Kunne utnytta plassen mye bedre. Går det an å gå tilbake til det gamle designet på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Winther80 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Noen som kan hjelpe meg? Fikk min nye telefon i dag, og jeg får ikke opp apper i Google play som koster penger.. Ufattelig irriterende. Registrerte kortdata og alt. Noen som har noen tips? Jeg har lest alt på Google play sine sider til ingen nytte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Bor du i utlandet eller bruker VPN? I enkelte land får man ikke kjøp apper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg