Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

hva skal til for å få 2 i naturfag

Anbefalte innlegg

hei.. jeg har nå sammandrag av hele pensumet.. lastet ned fra student.no

på 47 sider.. jeg trenger å bestå.. kun bestå jeg ville blitt mer enn fornøyd hvis jeg hadde fått 2

så jeg lurer på hva skal til egentlig for å få 2'er

f.eks hvis jeg nevner noen viktige punkter fra et kapitell og har bra oversikt over det som står i boka.. får jeg 2'er da.. jeg trenger ikke 3 eller 4.. jeg skal øve jævle mye men vil ha bare 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en begrunnelse for å gi en elev 2'er:

"Kandidaten viser begrenset analytisk evne og forståelse. Kandidaten har noe oversikt over viktige kunnskapselement i eksamensemnets faglige innhold, men kandidatens kunnskap er ufullstendig og preget av begrenset innsikt i sammenhengene i emnet. Kandidaten behersker i begrenset grad bruken av disse kunnskapselementene."

Lenke til kommentar

hei.. jeg har nå sammandrag av hele pensumet.. lastet ned fra student.no

på 47 sider.. jeg trenger å bestå.. kun bestå jeg ville blitt mer enn fornøyd hvis jeg hadde fått 2

så jeg lurer på hva skal til egentlig for å få 2'er

f.eks hvis jeg nevner noen viktige punkter fra et kapitell og har bra oversikt over det som står i boka.. får jeg 2'er da.. jeg trenger ikke 3 eller 4.. jeg skal øve jævle mye men vil ha bare 2

I vår bok (tipper i alle bøker) så står det før hvert kap. hvilke mål man skal kunne, øv på disse og forståelsen da er du sikra en karakter langt bedre en 2'er;) Husk at læreren tester deg i målene som står i boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...