rajandal Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 hei.. jeg har nå sammandrag av hele pensumet.. lastet ned fra student.no på 47 sider.. jeg trenger å bestå.. kun bestå jeg ville blitt mer enn fornøyd hvis jeg hadde fått 2 så jeg lurer på hva skal til egentlig for å få 2'er f.eks hvis jeg nevner noen viktige punkter fra et kapitell og har bra oversikt over det som står i boka.. får jeg 2'er da.. jeg trenger ikke 3 eller 4.. jeg skal øve jævle mye men vil ha bare 2 Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Her er en begrunnelse for å gi en elev 2'er: "Kandidaten viser begrenset analytisk evne og forståelse. Kandidaten har noe oversikt over viktige kunnskapselement i eksamensemnets faglige innhold, men kandidatens kunnskap er ufullstendig og preget av begrenset innsikt i sammenhengene i emnet. Kandidaten behersker i begrenset grad bruken av disse kunnskapselementene." Lenke til kommentar
Yokoya Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Her er en begrunnelse for å gi en elev 2'er: (...) Men hva betyr alt dette? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare les gutt, tenkt positivt og gå for 4-5er! 1 Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Latterlig at du bare vil ha en 2'er. Visst du øver mye, så hvorfor satser du ikke på vertfall 3? 1 Lenke til kommentar
IdontEven Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 hei.. jeg har nå sammandrag av hele pensumet.. lastet ned fra student.no på 47 sider.. jeg trenger å bestå.. kun bestå jeg ville blitt mer enn fornøyd hvis jeg hadde fått 2 så jeg lurer på hva skal til egentlig for å få 2'er f.eks hvis jeg nevner noen viktige punkter fra et kapitell og har bra oversikt over det som står i boka.. får jeg 2'er da.. jeg trenger ikke 3 eller 4.. jeg skal øve jævle mye men vil ha bare 2 I vår bok (tipper i alle bøker) så står det før hvert kap. hvilke mål man skal kunne, øv på disse og forståelsen da er du sikra en karakter langt bedre en 2'er;) Husk at læreren tester deg i målene som står i boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå