sevs Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hei! Hva er det viktigeste man burde ha i en konfirmasjonstale? Synsvinkel: konfirmanten selv Hjelp!!! Endret 30. april 2013 av sevs Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hei! Hva er det viktigeste man burde ha i en konfirmasjonstale? Synsvinkel: konfirmanten selv Hjelp!!! Oppvekst, barndom, familie, takke for gaver og de som har kommet.. og litt morsomme ting osv. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 ^This. Men prøv gjerne å gå litt utenom de helt vanlige tingene å si også. Er dette noe du må gjøre, noe det forventes at du gjøre, eller noe du vil gjøre? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takker! Må bare holde en tale, men den kan ikke være alt for kort. Har hatt en litt tung oppvekst, og jeg kjenner ikke all familien min. (bl.a. ingenting fra farsiden kommer) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Takker! Må bare holde en tale, men den kan ikke være alt for kort. Har hatt en litt tung oppvekst, og jeg kjenner ikke all familien min. (bl.a. ingenting fra farsiden kommer) Du kan jo snakke litt om interessene dine OG f.eks Endret 30. april 2013 av ZuxBigTaim 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er det sånn at man MÅ ha konf.-tale? Jeg er ikke god på slikt. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Nei, man må ingenting Muffinrex5. Men jeg husker at vi på skolen, noen uker før konfirmasjonstida, fikk i oppgave å lage en tale (som en stil). Denne ble vi oppfordret til å holde på konfirmasjonen, men å faktisk holde den var ikke en del av oppgaven og altså helt frivillig. Jeg holdt ingen tale i min. Sevs: Føler du at dette (noe?) tunge i oppveksten burde nevnes? Og vil hvor mye avgjøres av hvem som kommer i konfirmasjonen din (mtp det du sier om at du ikke kjenner hele familien din)? Vil uansett råde deg til å ha en positiv vinkling på det, så godt du klarer (f.eks "Takk til xx for å ha vært meg under.."). Det er en positiv dag som du skal ha positive minner fra 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er det sånn at man MÅ ha konf.-tale? Jeg er ikke god på slikt. Ja, det må du. Hvis ikke, mister du alle pengene og gavene du har fått. 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Hihi, takk, alle. Vet ikke helt. Tøm dere for alle tanker, er takknemlig for alt! Trodde faktisk at det var en oppgave som skulle leveres inn i dag, men det skal visst leveres senere. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Aha, så det er en skoleoppgave? Og du må heller ikke faktisk holde den? Isåfall så pøser du på med å snakke/skrive rundt interesser og light-versjonen av alt det tunge i oppveksten. Beklager leifer i alle mine innlegg forresten. Trøtt, og noe fokusert på den pågående store kampen i Spania. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Ja, men jeg må holde den i konfirmasjonen min også. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Talen min skjedde totalt uforberedt. Jeg takket bare foreldre for å ha arrangert selskapet og gjestene for å ha kommet. Tok bare ca ett minutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå