Gå til innhold

Problemer med Detonators over v21.83


Xoduz

Anbefalte innlegg

Om jeg installerer Detonator drivere over v21.83 så blir 3DMark2001 helt på jordet...FPS forsvinner fra bilda, Intro-bilda forsvinner, og enda verre: Skygger og lyskilder og mere til blir om til fargesprakende grafikk-error. :sad:

 

Har et Daytona GF3 ti200 128mb, men så en annen her som brukte det kortet med 27.42 og han nevnet ikke noe om et lignende problem.

 

Har et Azza P4x266 hovedkort, så jeg bruker altså Via chipset. Nyeste VIA4-in-1 drivere er installert også.

 

Hjælp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går inn på Legg Til/Fjern Programmer i kontrollplanel, og fjerner NVIDIA driverne som står oppført der...så starter maskina seg selv på nytt, og kortet blir auto-detecta. Spørr etter drivere, og jeg peker på driverne jeg vil ha.

 

Har også prøvd å trykke cancel på auto-detect og legge til kortet manuelt med de nye driverene..

Lenke til kommentar

Sånn avinnstallerer jeg driverne...Høyre klikker Desktop--instillinger--avansert--kort-ender---neste-vis en liste over drivere...etc-vis all maskinvare-velger standard skjerm og standard PCI grafikkkort(VGA) ok-- fullfør....rebooter...går inn i legg/til fjern programmer avinstallerer .....selfølgelig hvis drivern jeg har er en zip så unzipper jeg den til en folder som jeg vet hvor er...er det exe er det jo greit....rebooter pointer til rett folder og voila

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...