EirikO91 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kjæft kaffe. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tanken er god og fikk lyst på kaffe,men litt mye forstyrende runt kopper. Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takk for komentarer =) ska ta til meg det som blir sakt til neste shoot En amatør hobby fotograf har mye og lære Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Takk for komentarer =) ska ta til meg det som blir sakt til neste shoot En amatør hobby fotograf har mye og lære Stå på,lært det meste selv her på sidene med hjelp fra mange,en må tørre spøre,egaskjere seg litt i andres bilder, mye fint og finne i forumet og her på sidene og Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takk for komentarer =)ska ta til meg det som blir sakt til neste shoot ;)En amatør hobby fotograf har mye og lære Stå på,lært det meste selv her på sidene med hjelp fra mange,en må tørre spøre,egaskjere seg litt i andres bilder, mye fint og finne i forumet og her på sidene og ja det har jeg merket. Akam.no er e fantastisk side hvor jeg har lær ekstremt mye igjenom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg