joostein Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg vurderer å gå til annskaffelse av en PowerBook 12". Det jeg lurte på er om det er mulig å bruke et Intel PRO Wireless 2100 WLAN kort i PowerBook'en, eller om jeg må kjøpe et Airpot Extreme kort?? Kan få Intel kortet ganske billig av en kamerat, er student, har ikke så mye penger :-) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 spørst om det finnes drivere i det hele tatt.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Du er nok nødt til å benytte deg av Airport extreme kortet hvis du vil ha et internt kort. Det finnes dog noen eksterne kort som har drivere til OS 9 og X, men de er heller ikke spesielt enkle å finne desverre. Airport extreme kortet benytter seg av det velkjente Broadcom AirForce brikkesettet som også Asus, Buffalo, Dell, Linksys osv benytter seg av på sitt 802.11g utstyr. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Apple PB12" har ingen PCMCIA-port, bare en port laget spesielt for Airport Extreme-kort under batteriet. Er ikke sikker på dette, men tror ikke at dette er noen PCMCIA-port, så da kan du ikke bruke noe slikt utstyr.... Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 det er snakk om et minipci kort. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Den er grei, da får jeg gå for et Airport Extreme kort Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå