Espen Jansen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Aldri har jeg følt meg så barsk før. Les hele saken Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sett gameplay av det. Ser ut som en arcade shoot em up. Og det spretter sånne XP points ut av folka du skyter. Står over. Eneste bra western spillet som har kommet ut er RDR og en 1866 mod til M&B 1 Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Siden jeg er en sucker for western fps så er dette allerede preordered Ser faktisk morsomt ut spør du meg, men så var jeg en sucker for dead mans hand i sin tid også da Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Eneste bra western spillet som har kommet ut er RDR og en 1866 mod til M&B Hei-hei, ikke glem Outlaws (LucasArts, 1997). 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Virker som om anmelderen virkelig koste seg med det han fikk teste Høres meget spennende ut. Gleder meg enda mer til rdr2! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ser veldig lovende ut, er spent på hva anmeldere har å si om spillet når det kommer ut. Er klar for mer western! Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hei-hei, ikke glem Outlaws (LucasArts, 1997). Som jeg sagt, jeg sa bra Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da gir det jo ikke mening å hoppe bukk over det beste. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men er det nok for å vaske vekk den vonde smaken som var Call of Juarez: The Cartel? Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da gir det jo ikke mening å hoppe bukk over det beste. Beste? Outlaws hadde en bra intro og cutscenes med bra animasjoner. Som spill var det jo gørr kjedelig. Bane-designet var flatt, lite detaljer, bygningene hadde rare proposjoner, altfor store, høy under taket og med lite detaljer inni. Selv Doom 2 så jo mer ekte ut enn dette. Banene var også små og man var liksom sperret inne med et gjerde rundt. Bane designet må være det mest slurvete jeg har sett i noe spill som hadde et ordentlig budsjett bak seg. Gameplayet var også kjedelig og alt man gjorde var å gli rundt i en by som ikke så troverdig ut og skyte på menn som så mer ut som flaksende høns. Var en grunn til at jeg styrte unna det på 90 tallet ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Outlaws var fantastisk. Har ikke sett noe gameplay fra Gunslinger, men jeg håper det er noe ala de to første Call of Juarez-spillene. Endret 30. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gawain Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Eneste bra western spillet som har kommet ut er RDR og en 1866 mod til M&BHei-hei, ikke glem Outlaws (LucasArts, 1997). Gunsmoke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå