esk Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Er det noen som kan anbefale noen dataforretninger i Oslo-området med butikklokaler? Trenger utstyr litt kjapt, og er ikke helt fornøyd med komplett for tiden... Lenke til kommentar
sirius Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hos Amraam er det mulig å hente varer. Lenke til kommentar
albe Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 00:50, esk skrev:Er det noen som kan anbefale noen dataforretninger i Oslo-området med butikklokaler? Trenger utstyr litt kjapt, og er ikke helt fornøyd med komplett for tiden... Har brukt http://www.pcmax.no noen ganger. Hentet varene på Bislett, og unngått frakt. Har vært fornøyd med dem. Albe Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Komplett.no holder til både på stovnersenteret og i sentrum Lenke til kommentar
mrhenrix Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hva er feil hos Komplett da? Lenke til kommentar
esk Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Takker for svar :smile: Jeg liker ikke å svartmale noen, så jeg skal ikke begynne med å slenge dritt om komplett. Jeg vil bare si at jeg er skuffet over deres håndtering av meg som kunde. Når man får en vare som ikke fungerer, kan butikken godt være litt lydhør i etterkant. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hos amraam er det koselig. Skjermkortet mitt lå klar på fryseren når jeg kom for å hente det. At man har tilholdssted i en privatbolig kan trekke ned, men med den servicen/produktkunskapen jeg har møtt der så kommer jeg til å fortsette med handling der (og IKKE på komplett) Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hos amraam er det koselig. Skjermkortet mitt lå klar på fryseren når jeg kom for å hente det. At man har tilholdssted i en privatbolig kan trekke ned, men med den servicen/produktkunskapen jeg har møtt der så kommer jeg til å fortsette med handling der (og IKKE på komplett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå