Neshaug Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 hvis du skal ha realisme så er du fucka, finnes ingen realistiske skyte spill der ute nå, det nærmeste du kommer er infiltration til UT, litt sliten graffik men kult enda. Bor du på en egen planet du? Lenke til kommentar
do'h Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ja og jeg har en drit stor laser kanon sikktet rett på CPUen din så bare pass deg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har dere tørna alle som 1?! det er jo CS som rocker (ja, jeg vet det er gammel, slitent og fucka, men kulere blir det ikke!!) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du solider 448 .... Firearms 2.5 ? Ingen som spiller 2.5 nå vel... Jo, jeg spiller det ganske ofte faktisk, foretrekker 2.5 fremfor 2.7 ...... 2.8 .......lalalalala.. :smile: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Soldat er veldig morsomt ja! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Finnes det soldat klaner? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 return to castle wolfenstein enemy terretory er gratis og helt vilt, tar vel 300mb eller noe og grafikken er ekstrem Nå vet ikke jeg hvor mange nyere spill du har spilt, men Quake 3 motoren begynner vel snart å falle under "middelmådig"-grensen. Jaja, eye of the beholder, sier jeg. Q3 motoren pwns! Hadde jeg sett etter et nytt spill å spille nå ville jeg gått for RTCW: ET! og dette spillet er også det hotteste tipset for deg som ikke vil ha et spill som tar stor plass. Det er nokså nytt, og det er morsomt! Mange som spiller det også, men har ikke rukket å bli så veldig organisert enda. Jeg tror at comunity'n på det spillet vil strekke langt.. Gamere verden over bør vise at de verdsetter denne gratisutgivelsen. Det er nettop derfor det er så mange som spiller cs idag, fordi det var så lett tilgjengelig (gratis mod på game of the year). Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du solider 448 .... Firearms 2.5 ? Ingen som spiller 2.5 nå vel... Jo, jeg spiller det ganske ofte faktisk, foretrekker 2.5 fremfor 2.7 ...... 2.8 .......lalalalala.. :smile: 2.8 er ikke sluppet ennå men, hørte at de 'sikter' på å få det ut denne helgen tho Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har dere tørna alle som 1?! det er jo CS som rocker (ja, jeg vet det er gammel, slitent og fucka, men kulere blir det ikke!!) tror det heller er du som har tørna. cs er dritt, spiller det bare forde jeg må holde meg i form til lan. det kan bli mye kulere se på ut/ut2k3 f.eks? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 2.8 er ikke sluppet ennå men, hørte at de 'sikter' på å få det ut denne helgen tho Det er ikke sluppet ut enda men jeg har fått prøve den litt, dog ikke nok til og si om jeg liker den bedre enn noen annen. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Finnes det soldat klaner? JA! Masse Er med i en klan; [M.P] (MAM Platoon) Møter du Puppeter eller Xalion på nett, så spørr om du kan joine klanen Kanskje vi møtes en gang, kaller meg [M.P]At/|ri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Soldat er ett definitivt knallvalg. ellers så er det vel Q3 hvis du er into small gaming communities. CS viss du skulle like det. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 SOLDIER OF FORTUNE 2 Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Wolfenstine: Enemy Territory (ET) er fett og gratis. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Wolfenstine: Enemy Territory (ET) er fett og gratis. hør hør Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Haaaaallo, 1.6 has arrived. And it has come to stay! :-) Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det finnes bare en online shooter:(ok, det finnes jo flere da, men bare en som er så bra som) Battlefield 1942!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 halo moser alle spill på markedet i dag når det gjelder online krigsspill. Oppfordrer til samarbeid, og er i tillegg morsomt som bare mor di! bare synd at så mange KASTER BORT spillverdien ved å spille slayer (deathmatch) JEG BLIR KVAAAALM!!!! fra assault og capture the flag til race og oddball, HALO rocker gata vilt! spring å kjøp! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Wolfenstein: enemy territory er et tøft spill Det tar heller ikke stor plass. Kan lastes gratis ned fra nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå