johnohod Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Prøvde demoen her en kveld. Begynte å tenke tilbake på gamle gode minner med C&C og Red Alert, og tenkte at eg kanskje burde kjøpe Generals. Men eg vart litt usikker p.g.a. en ting: "størrelsen" på bildet. Etter min smak er "zoom-nivået" altfor nært, eg likar å sjå meir av det eg holde på med. Er dette umulig å endre på? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 har jo litt og si hvilken oppløsing du spiller med.i 600x800 blir jo bilde stort,bruk 1024 eller mere da har du fin oversikt. er jo bare og zomme in/ut med skrollehjulet på musa hvis du skal ha bilde ut/inn. men enig med deg,kan være vanskelig og få oversikt av og til... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Det er mulig eg var halvt i søvne når eg testa demoen, men eg forandra oppløysinga til 1200 * 9xx uten å sjå merkbar forskjell i størrelsen på bildet(?) Men å kom aldri på å bruke skrollhjulet..... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hvis du har ressurser nok; kjør 1600*1200 i oppløsing, bedre, men ikke nok.... Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Skulle gjerne gjordt det, men skjermen taklar ikkje meir enn 1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå