siemens:-) Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei jeg er 13 år og skal få mobil til jul! den skal (helst)ikke koste mer 3000 er nokia 5100 det beste kjøpet?? eller.....??? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Heier nokia 5100 det beste kjøpet?? eller.....??? Vel, da burde vi starte med å definere dine behov. Hva trener du at en mobil inneholder og hva bruker du den til? Et spm du må stille deg er kanskje om du har behov for å bruke 3000kr på en mobil. Feks....hva med å kjøpe en 3510i til 900kr Da har du 2000kr til å feks..kjøpe..Xbox..gamecube...PS2...og har du de, så får du mange spill for 2000kr!! Men, trenger du en mobil som tåler et støt og er sprutsikker..så er nok 5100 et godt valg. Hvis du vil ha 5100 sponset med abo..så ser jeg den selges for 899 kr fra mobilland.no...uten abo..så koster den nok rundt 3000 ja. Men igjen, det er vanskelig å anbefale en mobil til deg over en annen uten å vite dine unike behov og ønsker for en mobil. Hva ser du etter i en mobil??? Men det ser jo ut som om du har falt litt for 5100 da...så da synes jeg du skal kjøpe den. Selv har jeg falt for 6600..men den er også litt dyrere da. AKIRA Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg er jo 1%enig selv!!! Min mor har vært inne på det samme selv mange ganger. jeg har ikke lyst på mobilen bare pga.alt som hører til. men kune bare Ønske at jeg kunne kjøpe nokia 3510i med nokia 5100 sitt utsenede/deksel/kover.Men det er jo en liten stund til jul!! men du ...apprppo pengene til overs. det er ikke jeg som er Petter. Jeg er hans lillesøster,petter har alerede,xbox oghadde nintendo...MEn begge deler er noe herk!!!!! man setter seg liksom ikke ned for å spille!!!! da må du ligge i en sykeseng,med akutt behov for "finne-på-noe-piller" de mangler ikke jeg så jeg holder meg derfor laaaaaaangt unna alt som heter xbox!!! men 100000 takk for hjelpen såå langt!!! klemm EdliU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå