Mr.PK Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Fikk akkurat en ny version av PS2 i dag "Silver Station". Det som var mest overaskende var at den er bortimot støyfri! Dette er noe for dere som hater ps2 støyen verre en noe! Nå har jeg en PS2 som ikke bråker og som ser über slesk ut Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Den ser stilig ut, ja. Har IR også, såvidt jeg vet. Skulle gjerne byttet min sorte PS2 mot en slik, men jeg tror heller jeg sparer de pengene til noe annet. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 En fin måte for Sony og få solgt litt mer PS2,lakke den i sølv og ta mer peng for den.. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er jo ikke verre enn Microsoft, som lager noen "Limited Edition" spygrønne Xbox'er og selger dem til litt mer penger, eller Nintendo som kom med sine sølvfargede Gamecuber, er det vel? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 En fin måte for Sony og få solgt litt mer PS2,lakke den i sølv og ta mer peng for den.. Den kommer med to gamepads og innebygd IR-port. I tillegg leser den DVD-R (film), så det er faktisk litt forskjeller. Bare den ekstra gamepaden rettferdiggjør et par hundre ekstra. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 En fin måte for Sony og få solgt litt mer PS2,lakke den i sølv og ta mer peng for den.. Feil. Den har innebygd infrarød for fjernkontroll, bråker mindre og bedre støtte for dvd + at den kan spille dvd-r og dvd-rw plater. Så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå