Mactopi Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hei Kjøpte meg for en tid tilbake en hjemmekinopakke med Yamaha HTR-4065 receiver og medfølgende høyttalere. Er nå ute etter å oppgradere til en ny høyttalerpakke og har sett på Jamo S606 HCS3. Jamo høyttalerpakken ligger på en rundt 3-4 tusen kroner og virker som en grei pris for en nybegynner. Subben fra forrige pakke dundrer nok så den beholder jeg. Lurer på om denne høyttalerpakken vil passe til receivere min? Lenke Yamaha HTR-4065 Lenke Jamo S606 HCS3 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg vil tro dette blir en bra match og ei god oppgradering fra de høyttalerne du har nå. Det vil ikke spille superhøyt, til det er forsterkeren for liten og høyttalerne for tungdrevet, men vil tro du vil bli godt fornøyd hvis målet er god lyd Lenke til kommentar
Mactopi Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Takk for svar, da satser jeg nok på jamo settet. Målet er god lyd fremfor å vekke naboen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå