syvsover1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Sluttet egentlig med wow i januar etter skuffelse over cataclysm. Men på loppemarked i forrige uke snublet jeg over collector's edition av vanilla wow for 100 kr. Åpnet, men mint/komplett tilstand. Måtte selvsagt kjøpe den da. Sjekket Ebay idag for å få en verdivurdering men der var prisen helt surrealistisk (ca. 20 000 kr). Hvor mye er den egentlig verdt? Regner med at koden er brukt... Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Heldig, du. Tror den var verdt et par tusen for noen år siden, så den kan være verdt en del nå. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Om koden er brukt vil jeg tro det ikke er verdt så veldig mye, kanskje noen som trenger kun esken og har resten. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Heldig, du. Tror den var verdt et par tusen for noen år siden, så den kan være verdt en del nå. Det spørs. En vare har kun verdi om noen er interessert i å kjøpe den, og for noen år siden var WoW det suverent mest populære MMORPGet på markedet. Men ting endrer seg hele tiden, så selv om WoW fortsatt er størst, mister de flere og flere aktive spillere. Noe er fordi spillet tross alt begynner å dra på årene, og noe er fordi det er så mye annet ute nå som er minst like bra som WoW. Allerede nå kan det være vanskelig å få en bra pris for spillet, til tross for at det er collector's og alt det der. Men jeg vil anta etterspørselen bare kommer til å minke over tid, så selv om prisen går opp blir det færre kjøpere. Resultatet er at fyren kan sitte på en liten gullgruve han ikke får solgt. Endret 30. april 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Som jeg forklarte i den andre tråden TS lagde, så er ikke en collector's edition verdt noe særlig etter at koden er brukt. Boksen i seg selv er ikke noe mer enn papp. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Spillet er ubrukelig, men det er jo en art book og forskjellig sånt med, vettu. Enkelte samlere betaler mye for sånt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Men ikke 20.000 som det antydes i første post. Jeg vil tippe at 500 er makspris for en brukt CE. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Det kommer ann på hvem han får solgt den til. Noen er idiot nok til å betale tyve tusen for den, men det er liten sjanse for å finne en sånn samler. Så et program på TVen engang der en fyr i USA reiser rundt og kjøper gamle samleobjekter og leker han kunne selge på diverse Comic Con's. Kort sagt fant han en Bobba Fett-figur som aldri var satt i produksjon, og solgte den for hele femten tusen dollar. Det sier jo sitt. Endret 30. april 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Sjekk på nettet at din utgave er lik de som ligger ute for salg, men tanke på innhold. Se på bilder og sammenlign kvaliteten. Uansett får du ha lykke til =) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 For at det skal være verd noe spesielt må plastforseglingen være inntakt og selv da må du ha en kjøper som er villig til å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå