isboks Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Prøver å få spillt GTA online men jeg får det ikke til. Jeg har opprettet konto på Rockstar Social Club og har linket kontoen til Games for Windows. Går inn på telefonen i spillet og velger multiplayer, deretter Live, men får beskjed om at jeg må være koblet til Microsoft/Windows Live for å spille. Hva er det jeg gjør galt? Spillet er forøvrig kjøpt på Steam. Lenke til kommentar
isboks Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kan vel begynne med å trykke home knappen på tastaturet å sjekke om Games for Windows live kobler seg til. Lenke til kommentar
isboks Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Skjer ingenting når jeg trykker på Home-knappen. Lenke til kommentar
isboks Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Har du skrudd av num lock? Num lock er på. Men en annen ting jeg oppdaget.. Jeg har jo Games for Windows - LIVE installert. Men når jeg åpner det, så er det Games for Windows Marketplace som åpner seg. Jeg trodde Live var en egen client? For det er tydeligvis den som mangler. Endret 1. mai 2013 av isboks Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Beklager at jeg ikke husker eksakt hva man skal gjøre, det jeg derimot husker godt er vel at dette er et ekstremt klønete spill å innstallere, pga den LIVE dritten...det er ikke annet en hazle med det! Prøver bare å si:Du er ikke alene om å bli frustrert over dette Endret 2. mai 2013 av ArkArk Lenke til kommentar
isboks Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Beklager at jeg ikke husker eksakt hva man skal gjøre, det jeg derimot husker godt er vel at dette er et ekstremt klønete spill å innstallere, pga den LIVE dritten...det er ikke annet en hazle med det! Prøver bare å si:Du er ikke alene om å bli frustrert over dette Ja, LIVE er noe skikkelig dritt. Trodde jo det var en egen app. Men når jeg laster ned setup-fila så blir både LIVE og Marketplace installert, men LIVE er plutselig ikke en egen app lengere. Blæ.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Når du starter GTAIV trykker du HOME på tastaturet for å åpne Games for Windows. Du må sørge for at nøkkelen til GTAIV er aktivert på Windows Live kontoen din før du går på multiplayer. Ellers havner du bare i slags offlinemode. Lenke til kommentar
isboks Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Takk for svar alle sammen! Problemet ble løst når jeg lastet ned Stories from Liberty City Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Takk for svar alle sammen! Problemet ble løst når jeg lastet ned Stories from Liberty City Å ja, så du gleder deg til å spille "The Lost and Lag" som jeg døpte den ene tileggspillet til før jeg fikk meg ny på i fjor..haha det er en vits hvor mye ressurser GTA IV+Extra content krever av en pc for å fungere bra. Tidenes værste porting sier mange..tror jeg er ganske enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå