Skismøring Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eller fordi det er bra biler? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg synes ikke noen av de merkene gir automatisk status, at noen sier de har BMW sier meg ingenting, kan like gjerne være en dritt bil som 2,5 million bil. Merker som Porsche, Aston Martin osv gir automatisk status da jeg vet alle de bilene er dyre. Jeg er mer opptatt at bilen ser bra ut og er av kvalitet enn hvilket merke det er. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Mercedes og BMW. Kan ikke si jeg er fan av Audi, men det er kanskje fordi jeg ikke er noe fan av forhjulsdrift og VAG generelt og hvor like alle de 3 store VAG merkene for massene er. 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører Audi (05' A6) fordi det etter min personlig mening var den fineste bilen jeg hadde råd til uten å ta opp lån. Før jeg kjøpte hadde jeg ingen sterk formening om hva slags bil jeg skulle ha så jeg gjorde et søk på Finn der jeg satte opp makspris til så langt jeg kunne strekke meg og minimumspris 50.000 lavere (for å slippe å bla gjennom all slags mulig ræl, maks km på 150.000 og nyere enn 2004. Så brukte jeg noen dager på å bla meg gjennom alt som fantes. Jeg plukka meg ut noen favoritter, men Audien vant til slutt :-) Lenke til kommentar
sungun Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører Audi pga kvaliteten, komforten og estetikken. I tillegg opplever jeg servicen fra vag som fantastisk. Jeg foretrekker tyske biler, og dersom det ikke hadde blitt Audi så hadde det blitt BMW eller Mercedes (muligens VW). Kjøper du bil for å imponere andre er du idiot... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Har kjørt en 1996-modell Audi A4 1.8 de siste ni åra. Utelukkende på grunn av status. 5 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører mercedes pga komfor,pålitelighet,fin utseende og generell god kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører tyske biler. Eller det er bare en drømm. Er tysk selv så har vel masse med det å gjøre, kan si at jeg ikke kommer til å kjøre noe annet. BMW, Audi, Mercedes osv 4 life! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører bilen jeg kjører fordi jeg liker den. Den har motor som duger, den har 4x4, den har det meste av utstyret jeg vil ha osv. Merket er irrelevant så lenge jeg liker bilen. Kvalitetsfølelse er også viktig, og derfor har jeg endt opp med en bil i premiumsegmentet. Viktigere for meg enn merket er faktisk drivstoffet bilen går på, jeg holder meg til bensinbiler.. Og jeg har aldri eid en dieselbil til tross for at jeg har hatt et svært stort antall biler i løpet av de siste 15 årene eller så. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Toyota'n ødela ryggen min så da ville jeg ha noe med garantert komfort. Valget stod mellom BMW og Citroën. Dvs. egentlig ikke et valg men. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg kjører audi A4, 1998 mod stasjonvogn. God komfort og helt ok kjøreegenskaper. Tror ikke det ligger så mye status i å åpenbart kjøre den minst spekka modellen av a4, med minst motor, hengerfeste og atpåtil stasjonsvogn. Holder meg dog til tyske biler, fordi jeg liker utseendet og komforten på noen av de. Hva som gir, eller ikke gir status, er ekstremt personlig og miljøavhengig. Status midt i Oslo, og status i Tromsø er ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå